• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Forskel på Diamant pakker fra Appstore til Browser!!??

Synes du også det er svineri?

  • Ja!!!

    Stemmer: 2 100,0%
  • Nej, det er så små tal.

    Stemmer: 0 0,0%

  • Samlet antal stemmere
    2

DeletedUser372

Guest
Jeg sad lidt og kiggede butikken på diamanter fra appen til browser version og blev så foraget over de forskellige priser og pakker som er MEGET ens men har en betydelig forskel på priserne!
for ser du, den store pakke i browseren til 599,00 er steget til 699,00 i Appen
hvor du reelt set betaler 100 kr mere for at få 600 ekstra diamanter men pakkerne er næsten 100% identisk.
det er jo ALT for galt!,
men det var så ikke det som pissede mig allermest af, fordi køber jeg på browseren den store pakke og mellempakken betaler jeg 758kr og får 17.000 Diamanter, hvor jeg reelt set betaler 59kr mere for at få 2.400 ekstra diamanter for kun 59kr mere end den store pakke i app store!!
det er SIMPELTHEN svineri og tyveri !!.

så taget i betragtning af mellempakkerne i appen og i browseren
så får du 3000 diamanter for 159,00kr i browseren,
men kun 2.667 Diamanter i appen til 169,00kr !!
der tager de da lige 10 kr mere fra penge pungen men giver dig 333 færre diamanter????!!! TYVERI -.-
Inno games kan åbenbart ikke finde ud af at regne, men kan sagtens tage imod dine penge
det er ihvertfald ikke svært at regne:
10000 + 46%, altså: 10.000 x 0,46 = 4.600 + 10.000 = 14.600 (App versionen til 699,00kr)
9.655 + 45%, altså: 9.655 x 0,45 = 4.344, 75 + 9.655 = 13.999,75 (14.000 pakken i broseren til 599,00kr)


Så til folk der har appen? lad være med at betal for diamanter på app/tablet versionen af elvenar!!!
log på browseren og køb der istedetfor!!
 

Skolehaven

Well-Known Member
Ja når man bruger iTunes som mellemmand, så har det en pris. Man kan jo som du selv foreslår bare købe direkte fra leverandøren, frem for at skulle betale æbledrengenes sold ;)
 

DeletedUser372

Guest
Men i sådan et tilfælde er Inno games jo udemærket klar over at priserne stiger, så må de jo tilføje flere diamanter i pakken sådan at køberen får lige meget ud af det, synes det er et fejt move ligesom om at "argh det ligger nye spillere jo ikke mærke til" agtigt, iøvrigt er priserne generalt fuldstændigt i vejret og burde nedsættes som minium med 30% så at pakken til 599.- feks koster 419,3 .og måske i tilfælde sige 420. selv det er dyrt for noget der forsvinder vildt hurtigt.
men ja, 599 for 14000 diamanter forsvinder i et blink, og er vildt dyrt efter min mening.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Det er altid kunden der betaler de ekstra omkostninger, desværre. Så hvis æbledrengenes sold for at købe igennem iTunes er 10%, så er pakken det dyrere. De ansatte InnoGames har til at varetage og udvikle spillet bliver jo ikke billigere af at du vælger at bruge en mellemmand, som også skal tjene på det.

Men ja priserne er høje og har altid været det, men jeg vil tro at alle dem der har købt i dyre domme vil føle sig bare en smule snydt hvis priserne sænkes så drastisk.
 
Top