• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Forskel på PC´en og APP´en

Johso6

Member
Jeg har lagt mærke til når jeg kigger på Rådhuset under relikvier, på PC´en har jeg nået max bonus på 728 %, men når jeg kigger på APP´en, har jeg også nået max bonus på 700 %, hvilket ikke hænger sammen, der mangler åbenbart de sidste % i App´en.

Ikke fordi det betyder det store, men tingen burde være ens, uanset om det er på PC´en eller i APP´en.

MVH Johso
 

Skolehaven

Well-Known Member
Det er åbenbart ikke alle vidundere der er implementeret lige korrekt. De manglende 28% kommer visningsmæssigt formentlig fra dit dværgrådhus. Som er det eneste vidunder der ellers kan bryde de 700% maks. Du skulle dog modtage dine varer korrekt, da din visning ikke hænger sammen med hvad der sker på selve serverne.
 

DeletedUser372

Guest
De burde bare se og få styr på den app istedetfor.
hvor længe har vi ikke ventet på at den skulle være færdiggjort ?
hvor mange basis ting kan vi ikk engang endnu ?

1. Vi kan ikke se eller producere formulare endnu
2. Vi kan ikke skifte bruger billeder eller skifte by navn
3. Vi kan ikke besøge andres byer
4. Vi kan ikke skrive breve eller læse breve
5. Vi kan ikke bruge videnspoints i vidundere eller opgradere dem endnu.
6. Vi kan ikke se de forskellige vidundere på bjertoppen, som feks Krystalfyrtårnet
7. Vi kan ikke få kiste belønninger pr dag gennem nabohjælp + Krystalfyrtårnets Bonus
8. Vi kan ikke bidrage til turneringer endnu.

Så det er vel forskellen på Browseren og Appen lige pt
hvilket jo har taget virkelig langtid for Inno at gøre noget som helst ved, taget i betragtning at det er et MEGET lille spil i forhold til hvad jeg til hverdag bruger min fritid på, jeg kunne forstå udviklere, grafikkere, programmøre tager sin tid på at udvikle og lancere en opdatering / ny udvidelse til spil som feks
GTA 5, Dying Light osv, hvor graffik, animationer spiller MEGET stor rolle, men i et lille bygge spil som Elvenar og at de bruger længere tid på at udgive noget end de spil jeg lige nævnte er til grin.
GTA 5 får nye biler hver 14s dag for christ sake!!! og Inno kan ikke engang udgive SIMPLE kodninger haha...

Nå skal ikke kritisere mere, synes bare det er langt ude at de bruger så langtid på et 14-bit spil
 

DeletedUser372

Guest
en pc er til spil what?.. det giver jo slet ingen mening, en PC er ikke kun til spil, det kommer så sandeligt an på hvad man har købt sin computer til.
Ja nu har jeg købt computerdelene og samlet en gamer pc til 12500 kr så min computer er noget der vil noget.
alting kører på højest opløsning samt 144hz skærm osv, det klarer de nyeste spil osv.

Min Ipad kan jeg ikke lige se hvad skulle have så meget at gøre med det, Inno har jo lavet en app der skulle fungere til mobil, tablets osv.
men nu bruger jeg jo ikke min mobil til at spille elvenar på, jeg bruger min ipad til den slags

Desuden har Inno games lavet en del fejl i spillet på både browser spillet og app udgaven, så det er ikke on my end da det hele her kører optimalt/som det skal
så det er Inno der skal få det til at fungere, ikke mig..
 

Johso6

Member
Jeg bruger APP´en mest til nabohjælp, da det er meget hurtigere at give nabo hjælp på APP´en end på PC´en.
Hvis jeg skal give nabo hjælp til broderskabet og på verdenskortet på PC´en kan det tage op til 45 minutter, i APP´en tager det max 10 minutter.

APP´en har jeg installeret på min telefon, og den funger fint, bortset fra nogen begrænsninger, som at man ikke kan gå ind i sine vidunder, arbejde med det magisk akademi, besøge naboer og hjælp i deres vidunder, osv osv, hvilket ikke har noget med telefonen at gøre, men er begrænsninger i APP´en, og det hænger på Inno og ikke producenten af telefonen.

Jeg har også selv bygget min PC, som også er blevet til en kraftig gamer PC, men den kan også så meget andet end at bruges til spil, det er jo op til den enkelt brugers kreative evner hvad den kan bruges til.

MVH Johso
 

DeletedUser372

Guest
Det kan være jeg bare fik formuleret det forkert i mit lille autistiske hoved. hovsa.. :D
 
Top