• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Forslag til ændring i Broderskabets Eventyr

DeletedUser461

Guest
Jeg ved godt, at det på dette forum allerede er blevet foreslået, at lave ændringer i, hvordan man vælger quests i Broderskabets Eventyr. Men så vidt jeg kan se, er der ingen admins, der har svaret. Så jeg foreslår det igen, i håb om at det bliver set af de højere magter :)

Jeg glæder mig rigtig meget fra annonceringen af et eventyr og frem til det går i gang... men efter ganske kort tid, begynder alle de "kliks," man skal igennem for at vælge lige netop den quest, man har brug for, at blive en smule træls!

Forslag 1: Quest-menu som en dropdown-menu. Det ville gøre tingene meget lettere og hurtigere for spillerne.

Forslag 2: En funktion hvor man kan vælge at sætte et antal fabrikker og/eller værksteder i gang på én gang, og hvor man så kan høste det hele og få udbyttet ud sammen med det/de emblemer, man har bestilt.

MvH
deems
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hejsa, og tak for dit forslag.

Jeg beklager hvis jeg ikke har fået svaret på tidligere forslag. Forslag 1 har jeg også modtaget en del gange i privatbeskeder eller via support. Det er sendt videre.
Jeg vil forsøge at få en opdatering på det hos udviklerne.
 
Top