• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Forslag til brug af de relikvier man ikke har boost på

DeletedUser237

Guest
Såvidt jeg har fundet ud af, så er det kun de relikvier til varer man har boost på, som man har nogen form for gavn af..... altså ud over at man har spillet sig gennem endnu en provins.

Jeg tænker om de ikke ville kunne bruges som byttevarer for fx videnspoint.
For mig gerne med stigende pris pr styk, som når man køber dem med penge eller andet.

Alternativt kunne de bruges som betaling fra alt fra varer, værkstedsforsyninger, penge og til betaling (og opgradering) af specielle kulturbygninger
 

Skolehaven

Well-Known Member
For de der er så tossede kan man bruge dem på de der formularer :p
Men ja det kunne være godt hvis de kunne bruges på noget mere :p Det er jo ikke fordi man bruger så mange på vidundere, hvis man ikke er til brugen af formularer :p
 

Eragon

Well-Known Member
Man kunne evt bruge de relikvier som man ikke har boost i til opgradering af fx værksted frem for at skulle bruge forsyninger til den bygning.

Men jeg synes også at det ville være en god ide, hvis man kunne bruge sine relikvier som IKKE er til boost vare til noget mere.
 

DeletedUser237

Guest
For de der er så tossede kan man bruge dem på de der formularer :p
Men ja det kunne være godt hvis de kunne bruges på noget mere :p Det er jo ikke fordi man bruger så mange på vidundere, hvis man ikke er til brugen af formularer :p

Jeg har for sjov skyld lige regnet mine relikvier uden boost sammen og jeg har nøjagtig 390.
Nu har jeg ikke kunnet finde nogen steder hvilke relikvier man betaler for hvilke formularer, men jeg kunne forestille mig, at mange står med et pænt overskud på de relikvier man bruger på at udvide antallet af videnspoint på barren til 20 over 2 døgn
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg kan ikke huske hvad formularerne koster allesammen, eller om det er i wikien, men jeg husker at de originale 3 formularer kostede et antal af 2 forskellige ikke boostede relikvier. Så alle 6 "ubrugelige" relikvier er dækket. Den med videnspoint er kommet til efter og gør at der er en lidt skæv fordeling.
 
Top