• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Genvejstast

bambi

Active Member
Kunne det være en mulighed at få fjernet/ændret genvejstasten <W> for at komme til Verdenskortet, at det er en option om man ønsker at bruge genvejstaster eller at man selv kunne sætte hvilke taster man ønsker at bruge?

Grunden er at jeg bruger <CTRL> + <W> for at lukke evt. andre faner - så som når jeg lige har været i forummet. Når jeg så kommer tilbage til fanen med spillet så åbner Verdenskortet op, hvilket ikke altid er det hurtigste og lukker det igen for at se byen/beskeder ol.

/bambi
 

DeletedUser22

Guest
Nu når der blev sagt genvejstast(er) slå vil jeg lige komme med et indkast :)
Det er godt nok ikke lovligt at skrive andet en dansk her, men mon ikke det går denne gang.

C: Return to City
• W: Go to the World Map
• B: Open the Build Menu
• R: Open the Research Tree
• T: Open the Trader
•numbers 1 to 6 are used to start productions in your workshops, with 1 being the 5 minute cycle, and 6 the 24 hour cycle.
•numbers 1 to 4 are used to start productions in your factories, with 1 being the 3 hour cycle, and 4 the 48 hour cycle
•M: open messages
•H: open ranking
•N: open notifications
•you can type /who in fellowship chat to see who is online.
•you can type /w player name to whisper to a player. If a player has a space in the name, you can use quotation marks to whisper that player.
Example: /w ''Goryn Elvenar" hello!
•A will open the ancient wonders menu

Den med at bruge tal tasterne til sine værksteder er god, når man bliver vant til det.
 

DeletedUser43

Guest
Den info er guld værd lozif, kendte jeg ikke til endnu :D
 

bambi

Active Member
Hej Galadan,

Bliver der på et tidspunkt mulighed for at kunne sætte sine egne genvejs taster op i spillet?

/bambi
 
Top