• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Granit hjælp

Eragon

Well-Known Member
Hvorfor er det ikke muligt at man kan hjælper med øget granit produktion med nabohjælp...?

Det tager jo så usandsynligt lang tid at samle, man skal samle 51.200 granit bare til at klare første omgang/række i forskningen (marmor-/stål-/planke fabrik + værksted og barak) der til er man tvunget til at at udvige dværgepotalen til yderlig 8.100 granit for at have plads til den mængde det skal bruges til stål fabrikken og bakakken.
altså man skal samle 59.300 granit i første omgang
en granitmine lvl har en produktion på 216 pr. 6 timer det svare til 1647,22 produktionstimer
man kan ikke opgraderer granit minerne til mere end lvl 2 før man har forsket kobber og der skal man så lige bruge yderlig 25.000 granit..

Jeg mener ikke at alt bare skal være nemt, men hvis man kunne hjælpe hinanden noget mere, så tror jeg at flere ville blive i spillet. jo mere man kan hjælpe hinanden, jo større sammenhold vil der være. og innogames gevinst ville så være at der næsten med sikkerhed ville være flere der ville bruge lidt penge på spillet...

Galandan du må gerne sende mit forslag videre. :)
 

DeletedUser126

Guest
ja det vil være dejligt, men det vil også være dejligt vis man kunne købe granit eller bytte det så man ikke skulle vente fler dag bare på at samle nok til at bliv færdigt med en opgave for mit vedkomme er jeg gåde i stå og kanses at der vil går op til en uge før jeg kan komme vider og det gøre jo at man overvejer om det er det hele være
Pippi
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg kan heller ikke forstå, hvorfor man ikke kan handle med granit og kobber, og hvorfor man ikke kan bruge trylleformular, så man kunne få sat lidt mere gang i de dovne dværge...!
 
Top