• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Håndværkerhjælp virker ikke

bambi

Active Member
Hej,

Lader til at sammen med begivenheden Det Charmerende Træ, at vi har fået en fejl fra beta omkring håndværkerhjælp med over til lande serveren :(

I går morges havde en fra min klan lagt mærke til at antallet af tilgængelige byggeforstærkere ikke passede og ganske korrekt - jeg havde 5 byggeforstærkere selv om jeg kun har 2 Håndværkere - nå, men det kunne jo bare være en fejl visning.

Det er det så bare ikke - i går morges da jeg satte gang i opgradering af 2 boliger var det godt nok med byggeforstærkere - satte gang i 2 nye i går aftes (lige efter midnat), men lagde ikke mærke til om det var med byggeforstærkere - lige nu har jeg så sat gang i 2 nye opgraderinger og det er uden byggeforstærkere selv om jeg kan se at 2 andre fra klanen har ydet hjælp til mine Håndværkerhytte kl. 02:55 og 11:40 i dag :mad:

Efter som jeg har hjælp til Håndværkere som 1. ønske og der er omkring 10 andre spillere som har ydet hjælp til andre ting, så kunne det måske også tyde på at det ikke altid vises for besøgende, at de kan yde hjælp til Håndværkerhytten, men det er i hvert fald helt sikkert, at det ikke giver nogen effekt at yde hjælpen :mad::mad:

/bambi
 

bambi

Active Member
Hej igen,

Lige en opdatering omkring problemet.

Fik nabohjælp til Håndværkerhytten kl. 20:07 og nu har jeg lige pludselig 6 tilgængelige byggeforstærkere når jeg holder musen hen over Håndværkerhytten, men klikker jeg mig ind på den, så har jeg ikke nogen.

/bambi
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej Bambi.

Tak for din rapport! Fejlen er registreret, vi forsøger i øjeblikket at spore hvad der fremkalder den.

Hvis du igen oplever at have 6 byggeforstærkere vil jeg meget gerne se et screendump af det.
 

DeletedUser218

Guest
Har nu også, haft denne fejl :(

Her til morges skulle der være 3 tilgængelige byggeforstærkere, men var pist væk. :eek:
Opdaget det kun fordi, der var mange fra broderskabet, der også har denne fejl og var opmærksom på det.

Håber i snart for det løst, for sikke en masse nabohjælp, der går til spilde. :confused:
 

DeletedUser237

Guest
Jeg har også ged i Håndværkerhytten:
1) Jeg har fyldt op med Byggeforstærkere, men antallet af dem formindskes ikke, når jeg sætter bygninger igang, så jeg formoder at jeg ikke får hjælpen med?
2) Trykker jeg ind på den, viser den indimellem alle håndværkere som utilgængelige (blegt billede, lås over), selvom jeg har byggerier igang.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Fejlen skulle gerne være fikset med dagens opdatering - Meld gerne tilbage om det er tilfældet!
 
Top