• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Handelstilbud

DeletedUser737

Guest
Jeg er ret ny i det her spil, og bliver spurgt om at jeg skal fortage et handelstilbud...hvordan gør jeg det?
 

DeletedUser286

Guest
Hejza Cassanova og velkommen til Ævlenar

Handelstilbud laver du hos Handelsmanden, klik på det lille ikon der ligner en vægt for neden af skærmen.
Der kan du både købe og sælge vare, der er også en mulighed for at handle med Grossisten,
men ham vil jeg gerne advare i mod, han er godt nok lidt af en platugle og sælger kun sine vare til helt urimelige priser. :D

Håber at du vil blive glad for spillet og har en masse overskuds tid
for dette spil bliver hurtig lidt af en tidsrøver o_O

Venlige hilsner
Bacongrisen
 

Skolehaven

Well-Known Member
Velkommen til Cassanova

Bare for at være på tværs vil jeg lige tilføje et trin til Bacongrisens dejlige guide, fordi du har slet ikke vægten i nederste menubar før du har bygget din handelsmand. Ham kan du finde hvis du vælger at bygge. Hans bygning er låst op i det første faneblad 'grundlæggende' som den starter på. Såfremt naturligvis at du har den udforsket :)
 

DeletedUser286

Guest
Ja det er rigtig, tak @Skolehaven det havde jeg helt glemt ;)
Undskylder @Cassanova, det er længe siden jeg startede i Ævlenar, så den var smuttet
men Grossisten er stadig en platugle, lige meget hvor langt man kommer i spillet :rolleyes:
 
Top