• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

HEKSEN's eliksir.

Sputnik

Active Member
Hvem får rettighed til at få HEKSEN's eliksir op over **100**.

Nu hvor jeg samler knap
1.000.000 Mana pr. døgn, +
200.000 Unurium pr. døgn, +
ca. 100.000 frø i overskud, hver døgn +
guld og forsyning,
samt alle BOOST-varer og især de BOOST-varer der går til.

Dette giver temmelig mange opgradering af effekter, alle mine er nu mellem 50 og 68.
Og det kun fordi jeg ikke kan bruge alle disse varer til noget andet.

Dette er sket for mig samt alle der holder stille, (hvis de gør dette.)

Alle andre spillere har ikke denne chance, for de får ikke et stop i flere måneder, hvor de ikke kan bruge alle deres varer til dette.

Dette giver en større **forskelsbehandling**
på alle spillere med kolosal fordel for de fleste gamle spillere, der har spillet i mere end 6 år.++
******************************************************************************************************************************

Dette er også en fejl fra udviklerne, at de ikke kan holde de forskellige SÆSON i Opfind igang, så de ikke er så nemme som 20 var. (utrolig hurtig.) så man kommer til enden konstant og skal vente i måneder.
Jeg sløvede mig roligt igennem 19 og 20 fordi jeg fornemmede jeg ville ramme enden, det skete ikke i skift fra 19 til 20, men var i skiftet ca. 1 måned efter 20 åbnede.
Da jeg begyndte i 20 var de første ved enden, (som de sagde), jeg gik som snegl igennem 20, mere sløvt end i 19, men det gik alligevel hurtigere, og ødelagde spillet ved at stoppe det hele.

Nu står jeg som en af alle de gamle spillere og BOOSTER HEKSEN's eliksir op til utrolig høje klasser. som varer en hel dag.
tiden er mellem.
med ca. 13. T til 22. T efter hvad det er, hvor alle er over **50.
med ca. +44% til +132% efter hvad det.
******************************************************************************************************************************
 
Top