• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Hvad er mest rimeligt...

Sputnik

Active Member
Jeg kunne tænke mig at det ville blive muligt for alle at kunne **opgradere** / **lvl op** sine Kulturbygninger som der er betalt blå :diamond: for op igennem spillet.

De kulturbygninger der kan købes for :diamond: i dag kan jo ikke yde samme mængde kultur / mana / beboer som en event bygning kan fra samme sæson.

Jeg mener ikke det er rimeligt at det kun er EVENTYR KULTUR BYGNINGER , der har mulighed for at blive opgraderet i hver sæson som man når frem til.

ALLE kulturbygninger burde med seriøs holdning have denne mulighed, for at holde det mønster i sin by man ønsker.

Kig en gang under ... Bygninger / kultur...... her er der i dag intet af værdi, fordi der ikke kan laves opgradering på disse kulturbygninger....

For en gang skyld , tænk over dette, til fordel for alle nye spillere.

Jeg har fået spørgsmålet om disse bygninger, **hvorfor er de her når de er så dårlige at de intet er værd i forhold til dem fra** (Magisk akademi og eventyr) ...
mit svar var de gange, ved det ikke, de er nok glemt af Elvenar.
.
.
 
Top