• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Ideer til event :-)

Eragon

Well-Known Member
Jeg tror at ideen er at vi vil få løbende event, og det er jeg sikker på at jeg ikke er den eneste der synes er en sjov/god ide :)

Men jeg kan være lidt bange for at alle opgaverne kommer til at ligne hinanden, for jeg synes at allerede at der er mange opgaver der går igen igennem de events vi allerede har haft....

Så jeg tænkte at vi kunne komme med alle vores gode ideer, og så kunne vi måske få Galadan til at sende vores ideer/forslag til udviklerne.

Tråden er ikke en diskussion tråd, hvor der skal kommenteres på andres ideer. hvis man synes at det er en god ide, så kan man klik på "synes om" nede i højere hjørne.

Håber at der kommer rigtig mange gode ideer fra jer, for jeg er sikker på at I har dem :)
 

DeletedUser218

Guest
Kunne være sjov, hvis der også blev, sat lidt kamp ind i events.

Eksempel: En opgave hvor man, skal lave manuelt kamp, i en eller to speciale “event baner”
 

Eragon

Well-Known Member
Det kunne også være sjovt hvis man i fællesskab i broderskabet skulle løse nogle opgaver, vinde forskellige byggematerialer, og så skal man bygge en stor fed bygning.

Ved godt at de spillere som ikke er med i et broderskab, så ikke kan være med, men tænker at de fleste aktive spiller er i et broderskab..
 
Top