• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Igangsæt alle fabrikker samtidig

Eltina

Active Member
I værksteder
Når der skal sættes ny produktion igang og man har flere værksteder som er tømt og klar til produktion
Så kan markere at alle værksteder skal sættes igang med den samme tids produktion.

Det ønskes at denne mulighed også kan gøres på alle fabrikker (t1-t3) varer
 

Tordhrano

Active Member
Jeg kunne nok godt leve med at sætte dem over en ad gangen, jeg synes bare ikke det giver mening at der på mobilen er min. 3 forskellige måder en bygning kan opføre sig: Starte mange på en gang, starte en ad gangen, men med mulighed for at skifte direkte mellem bygninger af samme type, og så dem hvor man skal ud af hver bygning for at komme ind i den næste.
 
Senest redigeret:

Sputnik

Active Member
Hvis jeg må sige min helt seriøse mening her,.... så ville det være mest rimeligt at alt fortsatte som det var for 6 ÅR siden.
Så ville alle have de samme regler og muligheder som vi havde, os der var de første.

I dag er spillet allerede så let og hurtigt at flyve igennem uden modgang, ....
Nye spillere bruger kun få dage på hvad der tog mere end 1 måned for at udføre for 6 år siden.

Hvis det hele skal fortsætte med at blive lettere og nemmere konstant, så ender det med at spillet er endnu mere kedeligt end det allerede er blevet nu på dags dato. 11/03/2020 kl. 21.12
.
.
 

DeletedUser286

Guest
Jeg vil gerne støtte op om Sputnikker's forslag til et telepatisk interface o_O :D :p

Bacongrisen.
Der holder meget af vores
alle sammen's Sputnik <3
 

Eltina

Active Member
Ja hvis man ikke kan lide fremskridt.
Så vil det nok være et meget kedeligt spil.
Det kan godt være det er nemmere for nye spillere, men dem der har spillet længe har forhåbentlig præget spillet i en god retning.
 
Senest redigeret:

Sputnik

Active Member
@Eltina
Ville det være forkert at sæson 1, 2, 3 var som for 6 år siden og med den udvikling der var dengang....
Og at sæson 5 og 6 fik de samme udviklinger som der skete da de kommer der at de forskellige udviklinger kommer efterhånden som du kommer frem i sæson.
Det skete langsomt med de udviklinger men pludselig kunne alle ..... der er mange ting de nye ikke kan i dag som gamle fik lov til og omvendt , men det er forskelligt hvad det er, det sætter en stopper for fremgang for nye i en tidsperiode.

Det drejer sig ikke om at nogen er imod fremskridt....
........................................................................................................................

Ja hvis man ikke kan lide fremskridt.
Så vil det nok være et meget kedeligt spil.
Det kan godt være det er nemmere for nye spillere, men dem der har spillet længe har forhåbentlig præget spillet i en god retning.
........................................................................................................................

Det drejer sig om at udviklingen kommer med rette hårdhed imod rette lvl.
Det ville være hyggeligt at der kom mere modstand til os der er for enden og de små ikke påvirkes af dette...

(forventer det nu er forstået af mere end et par stk.)
.
.
 

Eltina

Active Member
I APP
Jeg har flere pariserhjul da de var færdig samtidig tog jeg produktionen.
Jeg åbnede en og lagde ny produktion.
Den lukkede ikke ned
Dvs spillet ved der er flere, så der mangler en pil til siden som der er på en fabrik.
 
Senest redigeret:
Top