• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

ikke aktive spillere .

DeletedUser291

Guest
kunne det ikke lade sig gøre at lave et lukket område på kortet som ikke aktive spillere automatisk bliver flyttet op i .
det kunne feks være når at spillere ikke har været aktiv i 30 dage at man bliver flyttet op i det område og at man så skal være aktiv i feks 7 dage inden at man bliver flyttet ud blandt aktive spillere igen .
det vil løse det problem der er nu hvor at der automatisk bliver flyttet ikke aktive spillere rundt på kortet hele tiden .
man kunne feks også lave en ferie aktivering som feks kan holde borgen aktiv i 3 - 4 uger og så skal man spille i 1-2 mdr inden at den kan bruges igen her tænker jeg på spillere som måske arbejder i 4 uger og har 4 uger fri .

og en sidste ting for at undgå så mange ikke aktive spillere kunne være at man ikke skal registre sig med det samme . men først når at borgen når lidt størrelse og det skal ihvertfald være efter at rådhuset er opdateret at registreringen skal foretages . for det er der de fleste går i stå kan man se .

mvh plerik
 

Skolehaven

Well-Known Member
De spillere der kun lige starter op bliver fjernet igen efter ca 30 dage. problemet er dem der når lidt længere men så forlader spillet for evigt eller køber diamanter og bruger dem i spillet og ligeledes forsvinder. Disse spillere fylder ret meget omkring mig og jeg må indrømme at jeg godt kunne bruge at de blev bytte ud :p
 

DeletedUser291

Guest
De spillere der kun lige starter op bliver fjernet igen efter ca 30 dage. problemet er dem der når lidt længere men så forlader spillet for evigt eller køber diamanter og bruger dem i spillet og ligeledes forsvinder. Disse spillere fylder ret meget omkring mig og jeg må indrømme at jeg godt kunne bruge at de blev bytte ud :p
jeg har en spiller ved mig som startede op for mere end 30 dage siden ( muligvis at det var mellem jul og nytår ) og er nået til at opgradere rådhuset og der står den så bare .
lige i dit tilfælde vil det jo så hjælpe at de blev sat op i in-aktiv området . også at de aktive spillere blev rykket tættere sammen på en eller anden måde
 

DeletedUser291

Guest
for at sætte lidt tal på .
der er :
225 spillere med o point .
314 spillere med en point score på eller under 24 point.
251 spillere med en point score på eller under 99 point .
total på 790 spillere .
dem med 0 point må jo nok siges at være in aktive . mens resten kan være startete op igår og så ikke være nået længere men langt fra alle .

mvh plerik
 

Skolehaven

Well-Known Member
jeg har en spiller ved mig som startede op for mere end 30 dage siden ( muligvis at det var mellem jul og nytår ) og er nået til at opgradere rådhuset og der står den så bare .
lige i dit tilfælde vil det jo så hjælpe at de blev sat op i in-aktiv området . også at de aktive spillere blev rykket tættere sammen på en eller anden måde

Så vidt jeg husker er det da 30 dage... selv om det plejer at føles som længere :p
 

DeletedUser291

Guest
nu er der sket det siden at jeg skrev sidst at jeg langt om længe er sluppet af med min inaktive nabo .
og så noget mere spændende .
min kone besluttede sig for at prøve spillet og jeg fulgte med på side linien uden at hjælpe hende ( hun er elver ) og lagde mærke til hvor hurtigt at hun nåede op i point 150 point inden for 25 min 200 point ca 50 min .
så efter min mening burde man først skulle registre sig ved eller efter 200 point . så er der også chance for at de lige får det prøvet før registregin og vi bliver fri for alle de efter ladte naboer som vi jo har og i tillæg med det kunne man lave en kravle gård med computer styrede naboer så man er sikker på at de har aktive naboer den første mdr og først der efter bliver flyttet ud blandt de andre spillere .
 

DeletedUser235

Guest
Spille reglerne siger at en spiller kan forvente at blive slettet efter 30 dages inaktivitet, men dette gælder vist kun for små/nye spillere, dem der har købt diamanter eller bare er nået længere i spillet bliver ikke slettet. Jeg tror ikke at inaktive spillere bliver flyttet rundt på nuværende tidspunkt. Men jeg vil give jer ret i at der godt kan være behov for at få flyttet en del spillere ud til et område for inaktive spillere, man kunne ved samme lejlighed sende dem en besked om hvorfor de er blevet flyttet og hvad der skal til for at blive flyttet tilbage til de aktive igen.
 
Top