• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Indlæsning af Forskning Fejler.

DeletedUser53

Guest
Hejsa Support.

Hver gang jeg prøver at trykke på Bogen "opfind" nu skriver den. "statiske data ikke fundet" og reloader siden..
Men det hjælper ikke og jeg er ikke den eneste der har den fejl :).

Mvh

Himmel
 

Vedhæftede filer

  • elverfejl.png
    elverfejl.png
    353,6 KB · Set af: 187

Tordhrano

Active Member
Prøv evt. om fejlen opstår hvis I bruger en anden browser - og meld tilbage hvilke I oplever fejlen i.
 

DeletedUser53

Guest
Jeg har prøvet i Google "min standard" og i Edge. Min kammerat har prøver i Explore. og Fire fox og oplever samme fejl :)
 

DeletedUser367

Guest
Jeg har problemet på begge konti - og kender til flere der har.
Jeg har også hørt om nogle der ikke kunne komme ud på verdenskortet.
Tænker der er et serverproblem et eller andet sted :)
 

DeletedUser53

Guest
Takker Hyrdinden for dit svar.. vi er 3 som heller ikke kan. det er ret træls :( Men vi må håbe de opdager det og får det fixet hurtigt :)
 

DeletedUser364

Guest
Ja, det er rigtig surt - har også det problem. Jeg kører på Chrome browseren og har tillige forsøgt med at genstarte computeren (somme tider løser man bedst et problem ved at nulstille systemet) men det hjalp heller ikke. Der er ganske sikkert mange der er ramt af problemet, så det bliver sikkert (forhåbentligt) hurtigt løst.Elvenar-Statiske data ikke fundet.jpg
 

DeletedUser366

Guest
Supersurt :(((. Kan ellers starte nyt kapitel i aften, hvis skidtet fungerer.

Savner respons fra Support ang. fejl og hvornår løsning forventes :((
 

DeletedUser53

Guest
Calle. Ja det kunne være dejligt nok.. ved ikke hvor man ellers skulle skrive henne.. Men lad os håbe de har set fejlen snart og får det fixet eller finder en løsning :)
 

DeletedUser364

Guest
Så ser der ud til at være sket noget. Nu er jeg i hvert fald kommet ind på Opfind igen.
 

DeletedUser390

Guest
Jeg beklager at jeg ikke har været herinde og svare, men som nogen har opdaget, så er problemet blevet løst. Jeg har haft koncentreret mig om at løse de supportanmodninger, der er indsendt her: https://support.innogames.com/game/elvenar Disse har omhandlet det samme problem.

I den forbindelse har jeg også haft fat i spillets udviklere og systemadministratorer for at løse det opståede problem. Alt skulle virke korrekt for alle igen, og vi hører naturligvis gerne fra jer både har og i en supportanmodning, hvis det imod forventning stadig ikke virker.
 
Top