• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Ingen Diamanter

  • Oprettet af Oprettet af DeletedUser368
  • Start Dato Start Dato

DeletedUser368

Guest
Hej Elvenar.
Jeg har lige købt to gange 1800 diamanter via SmS betaling. Men systemet opdaterer ikke så jeg kan se jeg har fået dem. De er ikke registrerede i diamantbarren men transaktionen er gået igennem som den plejer.
Er der noget galt med betalingssystemet?
MVH
Baldrian
 
Jeg har nu opdateret et par gange og nu er de endelig blevet registreret så se venligst bort fra denne meddelelse.
Ha en god aften.
 
Hej

Denne tråd flyttes :) tak for tålmodigheden i 2017 og til nu :)
 
Tilbage
Top