• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Inspirerende meditation

Eragon

Well-Known Member
Vi har på nuværende tidspunkt 4 magiske formular vi kan lave i vores magiske akademi, man kan jo synes om dem hvad man vil, men jeg er nu meget glad for dem alle :)

Jeg undre mig dog over at hvis jeg vælger at kaste en af følgende formular (Magisk produktion, Forsyningernes styrke eller Fascinerende berigelse) så kan jeg godt vælge at kaste mere end en formular på hver bygning, for at forlænge tiden på magiske virkning.

Men det er kun muligt at kaste Inspirerende meditation en gang... Det giver mig mulighed for at samle op til 20 VP i 2 døgn, dvs at jeg kan samle ekstra 10 VP inden for 48 timer..
Hvorfor kan det så ikke være muligt at kaste 2 Inspirerende meditation, og så kan jeg samle 30 VP sammen eller 3 Inspirerende meditation og samle 40 VP sammen.

Jeg synes at det ville være en stor hjælp at vi fik den mulighed, og det ville også gøre at jeg (og måske også andre) ikke skulle sidde i et selvskab og tænke, "jeg smutter lige ud på toilettet og høster mine VP, for de skal ikke gå til spilde".

Det kunne være at denne tråd høre til under "Ideer og forslag"...?
 

DeletedUser307

Guest
Jeg kunne også godt tænke mig, at man kunne kaste flere "Inspirerende meditation" på en gang. Men desværre Eregon, så er din argumentation ikke helt strømlignet :) Det eneste der stakker ved de andre formularer er varigheden, altså ikke effekten (VP-genereringloft +10 i dette tilfælde). Det kunne ellers fint hvis effekten også stakkede. 5X"forsyningens styrke" = +1000% forsyninger :D Så ville jeg kun have et værksted ;):p:cool:
 

DeletedUser307

Guest
Hej Galrond, det du taler om er jo at lave alt i hele spillet om.
det er vist ikke det der er tale om. :rolleyes: :D :D

Det var ikke min mening, at foreslå ændringer i effekten af formularerne. Men det var sådan jeg læste Eregons forslag ifht. "Inspirerende meditation". Jeg nævnte så "forsyningernes styrke" for at illustrere, hvad ændringer i effekten kunne medføre mht. at rykke spilbalancen.
Jeg så gerne, at varigheden af "Inspirerende meditation" kunne forlænges på samme måde som de andre formularer. Jeg er nogle gange væk i længere tid, hvor jeg ikke kan forvente at komme til en computer. Her ville det være dejligt, hvis jeg kunne have effekten (optjening af VP op til 20) uanset om jeg er på efter 44 timer (og derfor ikke kan forlænge den) eller efter 53 timer (og derfor kan aktivere den igen).
 

Eragon

Well-Known Member
På nuværende tidspunkt er der rigtig mange muligheder for at bruge vores VP, både i forskningstræet og i alle spillet vidunder, men det er desværre ikke muligt på nuværende tidspunkt at bruge VP til andet end forskningstræet på den nye app, så hvis man nu sidder lidt fast i forskningstræet eller er helt færdig, så kan man kun bruge VP i egne eller i andres vidunder, men det er ikke en mulighed, hvis man ikke kan komme til pc-en.
Derfor synes jeg at det vil være et godt tiltag i spillet, at man kunne gøre det muligt, at samle sine VP sammen, hvis det ikke er muligt at komme til en pc i mere end 20 timer.

Jeg ved selvfølgelig ikke hvordan andres broderskaber kører, men i mit broderskab, har vi alle stor glæde af at hjælpe hinanden på alle måder også med VP til vidundere..
 
Top