• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Januar konkurrence 1

DeletedUser

Guest
Der må svares på denne tråd Søndag 6 januar

Imens jeg var på vej gennem elvenar for at besøge Unur
Mødte jeg en ork der havde 7 nymfer
Hver nymfe havde 7 Vogne
I hver vogn var der 7 dværge
Hver dværg havde 7 feer
feer, dværge, vogne, og nymfer,
Hvor mange skal besøge Unur?
 

DeletedUser475

Guest
Der må svares på denne tråd Søndag 6 januar

Imens jeg var på vej gennem elvenar for at besøge Unur
Mødte jeg en ork der havde 7 nymfer
Hver nymfe havde 7 Vogne
I hver vogn var der 7 dværge
Hver dværg havde 7 feer
feer, dværge, vogne, og nymfer,
Hvor mange skal besøge Unur?
1
 

DeletedUser218

Guest
En

Alle dem du møder på vejen, skal jo ikke besøge Unur :)
 

DeletedUser540

Guest
1 (+ eventuelt den vogn du selv kørte i, den enhjørning der trak vognen, de lus og lopper der gemte sig i enhjørningens pels, osv.)
 

bambi

Active Member
Hej @Khatar,

Først svar på dit spørgsmål: Ud fra de oplysninger du har givet må det være 1, da det jo kun er dig der var på vej til Unur og de andre bare er nogle du mødte på din vej.

Dernæst vil jeg dog sige, at jeg syntes det er jeg syntes det er lidt dårligt du ikke kiggede forbi for jeg skulle faktisk også til Unur, da jeg har hørt et rygte om at det er der @Bacongris ville komme med nogle flere opskrifter på lækre retter (jeg lader desværre til at have misset den der blevet lavet til NYTÅR) :D

/bambi
 

Eragon

Well-Known Member
Det er kun dig der skulle besøg Unur, så det er kun en som skulle på besøg, alle de andre var på vej i Føtex, for at købe ind til den store nytårskur for alle de magiske væsner der er her i elvenar, for jeg ved nemlig at alle mine drager fra mit dragekloster er inviteret med til kuren ;)

Selv var jeg også inviteret med over til Unur, men jeg havde ikke tid, da jeg havde planlagt at skulle på naborunde og hjælpe med polering af div. kulturbygninger :cool:

så svaret er 1
 

DeletedUser436

Guest
Da der ikke er nævnt at dem du mødte tog med, er der kun dig der møder Unur
 

DeletedUser286

Guest
1 var på vej til besøg hos Unur ;)

Vil lige benytte lejligheden til at undskylde den manglende nytårs menu, men jeg løb simpelthen
tør for kat i mine bestræbelser på at tilberede den perfekte menu :oops:

Bacongrisen.
Nu uden Kat
 

DeletedUser

Guest
HMM, jeg plejer ikke at skrive under en igangværende konkurrence... men

mine INDERLIGSTE sympatier, til KATTEN, må den hvile i fred
 

DeletedUser620

Guest
Alle bevingede ord er sagt.
Hvis de fremtidige kommentarer bliver lige så morsomme, tegner det godt.
Men svaret er som sagt 1.
 

Tordhrano

Active Member
Mindst en, men opgaven indeholder ikke information nok til at svare endegyldigt: Der står intet om hvorvidt orken kom imod mig eller vi blot rejste med forskellig hastighed, ej heller hvor mange af orkens nymfer med flere, der rejste sammen med den.

Må jeg i øvrigt foreslå en tilføjelse til næstsidste linje: "feer, dværge, vogne, og nymfer på tur" selvom det måske ikke helt passer med versefødderne.
 

DeletedUser

Guest
Ej hvor er i godt nok seje, og SÅ mange deltagere :-O

Og nu har lykkens hjul valgt nogle vindere :)

Vinderne er:
deems
Dr Hugo Z Hackenbush
Kluelezz
skruppen
bambi
Eragon
WagnerP
Bacongris
rollator
Tordhrano
 
Top