• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Januar konkurrence 2

DeletedUser

Guest
Så prøver vi med en lille gåde igen :)

En ork er dømt til døden, og han har valget mellem 3 døre til sin straf:
Dør 1 indeholder MASSER af dovenfrøer klar til at spytte
Dør 2 har MASSER af gidt-skovnymfer med latte armbryste
Dør 3 indeholder ENORME mænder af kerberos der ikke har spist i 5 år
Hvad for en dør kan redde hans liv?
 

DeletedUser665

Guest
Dør 3

En meget hyggelig lille gåde :D
Jeg måtte dog tænke mig nøje om over det.. svar...

Synes dog vi mangler lidt " Snow " i denne gåde...

Med Venlig Hilsen
HaniSkilz
 

DeletedUser461

Guest
Mit bud er også Dør 3.

Fem år uden mad... de fleste kerberos er nok døde af sult... og selv om der stadig skulle være nogle i live, så vil de næppe æde noget så ildelugtende og fælt som en ork. :)
 

DeletedUser540

Guest
deems svar giver god mening, så dør 3 får min stemme.
 

DeletedUser84

Guest
Mit ummidbare bud var også dør 3 fordi jeg overvejede om du så overhovedet var levende endnu og hvis de er så må de være pænt afkræftet af sult.
 

bambi

Active Member
Lige som mange andre vil jeg også sige dør nummer 3, da 5 år uden mad må gøre de fleste i mindste fald meget svage.

Var dog også ret så fristet til at sige den dør orken selv var kommet ind ad, da en stor og stærk ork sagtens må kunne klare de "smålinger" der står ved den dør :D

/bambi
 

DeletedUser544

Guest
Dør nummer 3 ... Den enorme mængde kerberos er døde af sult efter 5 år
 
Tillykke til vinderne

Ifølge græsk mytologi er Kerberos vogterne af dødsriget, og jeg har ikke fundet nogle kilder der angiver at de er dødelige. Det ville i øvrigt også gøre hele fortællingen om hades og underverdenen surrealistisk.

MEN den fortælling er jo surrealistisk i sig selv, så helt fint at vi holder os til spillets univers :)
 
Top