• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Jeg undrer mig!

Silvertoe

Member
Her i kap 17 - og i løbet af den sidste uge har jeg oplevet, at jeg får denne fine quest i mit kapitel:

1610649881642.png


Det undrer mig såre, at jeg skal have en Handelsmand, på dette tidspunkt - og især fordi den allerede ER opdateret til kap. 17's Urunium (eller hvad det nu hedder) Derefter får jeg et par quests med at handle med grossisten. Det forekommer mig besynderligt - og synes ikke at have oplevet det tidligere.
 

Sputnik

Active Member
Her i kap 17 - og i løbet af den sidste uge har jeg oplevet, at jeg får denne fine quest i mit kapitel:

View attachment 509

Det undrer mig såre, at jeg skal have en Handelsmand, på dette tidspunkt - og især fordi den allerede ER opdateret til kap. 17's Urunium (eller hvad det nu hedder) Derefter får jeg et par quests med at handle med grossisten. Det forekommer mig besynderligt - og synes ikke at have oplevet det tidligere.

Det ser ud til det er en af de quest der er udenfor *sæson-quest* de quest er unødvendige at lave da de konstant gentager sig fordi der ikke er noget nyt at lave.
Nøjes med at lav de *Sæson-quest* som kommer.
.
.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Tager jeg ikke meget fejl er det fra en forbedring af introduktionsopgaverne til nye spillere som er skal opgaver. Belønningerne var også så små at det virker som om det er til spillere der er i de første kapitler. Jeg har ikke selv set dem siden.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hejsa.

Det skyldes en fejl i forbindelse med opdateringen af introduktionsopgaverne, som gjorde at de opgaver kom ud til mange byer. Det beklager vi.
 
Top