• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

juni konkurrence - forespørgsel

DeletedUser

Guest
Hejsa allesammen

Jeg er ved at have brygget en plan sammen for juni konkurrence, jeg mangler dog frivillige dommere, 3 stk mere præcis.

Hvis man har lyst til at være dommer i konkurrencen, kan man enten skrive en mail til mig, eller skrive sig på herunder :)

Selvsagt kan man ikke deltage i konkurrencen som dommer, men der er helt sikkert en lille frynsegode til de frivillige :)

Planen er, såfrem der kommer frivillige dommere, at konkurrencen løber de første 14 dage af juni, og dommerne har derefter 7 dage til at finde frem til vinderne

HINT: det bliver en kreativ konkurrence :)

EDIT:
dommere:
@Hyrdinden
@Eragon
@Tordhrano
 
Senest redigeret af en moderator:

Tordhrano

Active Member
Hvis der ikke er andre, kan jeg godt stille op, men jeg svarer ikke for følgerne, hvis det involverer nogen form for kreativitet.
 

DeletedUser286

Guest
Det lykkes at finde et dommerpanel, det var dejligt.

Tak til de højtæret dommere, for at give jer tid til at bestride dette vigtige hverv til glæde for alle os andre
og ikke mindst tak til Khatar for endnu engang at glæde os alle med en ny og fantastisk konkurrence... Håber jeg :D

Jeg er bare så klar...
Bacongrisen
Der ved ingenting og alt :rolleyes:
 
Top