• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

"Køb" VP med forsyninger

DeletedUser225

Guest
Hej derude.
Ved i er med på gode forslag og ideer til nye muligheder i spillet så her kommer en:

At bytte forsyninger altså værktøjer tilgengæld for Videnspoint. Du bruger altså forsyninger for at få VP.
Når man kigger i boksen med VP øverst i midten finder man et grønt plus til højre i boksen. Når man trykker på det kommer nedenstående boks frem. Her er det muligt at få VP med forskellige betalingsmuligheder. Altså kan for mønter, diamanter eller dine tre boostede varer at købe VP.
Jeg forstår ikke hvorfor det ikke er muligt. Man burde kunne købe VP med forsyninger. Siden der findes disse 5(6) muligheder er det mig uforståeligt hvorfor man ikke kan købe dette med forsyninger. Det burde være muligt med et stigende antal mellem hvert køb som med mønter og dine boostede varer. Prisen stiger alt efter hvor mange gange man har købt VP.
Hvad siger i til det forslag ?

Håber forslaget ender på disken oppe ved udviklerne så de vil få dette forslag udført i virkeligheden!!!! :)

Elvenar forslag.jpg
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg har også syntes at det var lidt trist at man ikke har kunne købe VP med forsyninger.

Som det er nu kan man kun bruge sine forsyninger til at byge med og købe vare til overpriser hos Grossisten..
 
Top