• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Kan ikke forstå reglerne!

DeletedUser218

Guest
Her er den lille plageånd igen :)

Tænkt jeg bruger så tid på det, men det jo et meget sjovt spil :)

fandt en post på us forum https://us.forum.elvenar.com/index.php?threads/just-wondering-why-we-tolerate-cheaters.18141/

Som også fint beskriver hvordan Inno ikke gør noget ved §7 (Hjælpe-brugere)
Men man går op i at man ikke skiver engelsk på forum, eller skriver om andre snyder, og sletter en post hvis man gør

Så ville spørge support hvad for nogle regler der gælder, og for at rapportere en spiller står der ikke noget om i reglerne, at man ikke må være på forum, de skriver bare man skal kontakte support-teamet, (Men min post blev slettet) så det er sku nogle underlige regler i har, som jeg gerne vil prøve at forstå det , så kan i give mig et svar på alt dette?

Og så må vi ikke skive på Engelsk på forum, fy fy og bliver slettet... Hjælpe-bruger.. det er okay :)

Nu har jeg selv set support brev fra en der blevet anmeldt, og de få kun en advarsel, og en løftet pegefinger, men en besked forum bliver slettet :)

Velkommen til Elvenar :))
 

DeletedUser

Guest
Hejsa

Jeg har skimtet den amerikanske tråd, dog kun de første 5 sider, hvor der ikke bliver peget fingre af individuelle spillere eller taget screenshot af deres navne/navngivne byer, dette var tilfældet i det slettede indlæg.

Håndtering af hjælpebrugere håndteres i support, og ikke på forum, og hvor vidt de sender en advarsel eller går hårde til værks afhænger af omstændigheder.

1. Skriv kun på dansk, tak!
Sproget på dette forum er dansk. Indlæg skrevet i andre sprog vil blive fjernet.

12. Bryder af reglerne i spillet
For at rapportere en bruger, som bryder med reglerne i spillet, vær venlig at bruge support systemet. Udarbejd ikke brokke tråde i dette forum.

16. Konklusion
Frihed til at tale er ikke gældende for privatejede hjemmeside, som denne.
Vi forbeholder os ret til at deaktivere enhver bruger, eller rette og fjerne ethvert indhold uden advarsel. Disse regler kan ændres på ethvert tidspunkt uden varsel.
 

DeletedUser218

Guest
Ahh okay jeg forveksler nok forum regler (https://dk.forum.elvenar.com/index.php?threads/forumregler.3/#post-3) Med spil regler (https://dk.forum.elvenar.com/index.php?threads/elvenar-spilregler.4/#post-5)

For i spil regler sker der ikke noget ved at bryde §7 om hjælpebruger, og ikke nogle profiler der bliver banned/slettet Og forum regler bliver taget seriøst? er det ikke lidt op og ned?

Det som den Amerikanske US tråd handler om er er at inno ikke gør noget ved hjælpe-bruger / push-accounts (Samme problem vi har her)
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Galadan undersøger klarere retningslinier indenfor §7 ... det er ikke meningen at regler i spil skal tages lettere end i forum ... men hvor mennesker er indblandet, vil nogle altid tage regler mere alvorligt end andre.. og det er ikke altid samme mennesker der sidder med support og med forum.

En ting er dog fælles, det er friivillige der sidder med det.
 

DeletedUser218

Guest
Jeg håber da vi alle er mennesker der spiller Elvenar... eller? :)
 

DeletedUser218

Guest
Eller er vi bare en robot eller et dankort i spillet? hehe som er rigtige menneske i spillet, men man bliver først et rigtigt menneske når man bliver medlem af forum? Så kan stadig ikke forstå reglerne ?
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser367

Guest
Der er jo som sådan ikke noget galt med reglen "Det er forbudt at benytte sig af hjælpebrugere".
Der hvor det halter, er at hjælpebruger ikke er klart defineret og sanktionerne for at benytte sig af hjælpebruger(e) tilsyneladende er nærmest ikke eksisterende - på overfladen i hvert fald.
For mig at se, er det her Inno skal i tænkeboks - først skal det klar defineret hvad en hjælpebruger er. Dernæst skal der laves et strafkatalog fx 7 dages ban og tab af alle pushede VP ved første forseelse, for derefter at ende i et permanent ban efter x antal gange.
 

DeletedUser218

Guest
Ja og denne post var også en sanktion mod Inno, Spiller blev anmeldt sidste år, for at bryde regler, og der er ikke sket så meget siden, at de sammen spiller stadig bryder reglerne, Jeg har brugt mine 500-1000kr på dette spil, og vil da godt forsætte med det, men da syntes ikke det, er det vær hvis Inno ikke gør noget ved det :)
Det kan også godt bare være mig, det er for dum en forbruger ,der skal lade snyderne vinder? for jeg giver sku snart op :)
Og jeg roder nogle gange rundt, i de her tråder, så troet trådet blev slettet... my bad sorry :)
 
Top