• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Karneval! Feedback og kommentarer.

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Alle kommentarer i forbindelse med karnevals-begivenheden vil vi gerne have i denne tråd. I kan læse præsentationen her!
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Udviklerne samler snart feedback til denne begivenhed ind, så hvis i vil have noget med, så skal det til at være. :)
 

DeletedUser235

Guest
Jeg tror faktisk at det er første gang jeg har oplevet sætbygninger der har været brugbare og jeg fik ikke engang hele sættet, stor ros for det.
Med den nye mulighed for at opgradere event bygninger kan det faktisk være det får lov til at stå et godt stykke tid.
Jeg kunne dog godt undvære de roterende kister.
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg kan modsat kvgg godt lide denne roulette form, det giver en mulighed for at sætte flere former for gevinst mulighed ind i eventet.

Det at skulle "drøne" byens udkant rundt for at samle (denne omgang) 1-3 stykker slik, synes jeg er lidt træls... selvfølgelig vil jeg gerne have alle de stykker slik som jeg kan samle sammen til eventet, men vil forslå at der blev sat en lille bod et sted uden for byen hvor vi kunne hente vores event slik :p eller hvad det end bliver der skal samles i de kommende events.

Det at skulle opgraderer en masse små bygninger er ved at være lidt ensformigt, vil ønske at udviklingerne kunne finde på nogle nye opgaver som kunne gøre at alle events ikke lignede hinanden :D
 

DeletedUser235

Guest
Det lader til at der er en misvisning i sætbygningerne, der står at de skal give et vist antal mønter og forsyninger, men det lader til at de giver omkring 20% mindre. Med alt andet end mønter og forsyninger får man det korrekte antal.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Det lader til at der er en misvisning i sætbygningerne, der står at de skal give et vist antal mønter og forsyninger, men det lader til at de giver omkring 20% mindre. Med alt andet end mønter og forsyninger får man det korrekte antal.

Vi er i færd med at undersøge det. Tak for rapporten.
 
Top