• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Kommentarer og feedback på vinterbegivenheden 2017

bambi

Active Member
Jeg har forresten et opklarende spørgsmål angående sætbygningerne: Skal bygning X røre ved alle de 3 andre bygninger direkte for at få alle 3 ekstra "produktioner". Eller er det nok, at bygningen rører ved en anden bygning, som så rører ved de andre bygninger? I Forge of Empires talte kun de bygninger, som direkte rørte ved bygningen.

Efter hvad jeg har læst et eller andet sted omkring disse sæt bygninger, så skal de røre direkte ved hinanden for at der opnås bonus - altså giver det ikke det store, hvis de ligger på række. (dermed er det ikke nok med en af hver, hvis man gerne vil have udløst alle 3 bonuser på alle 4 typer bygninger)

Der er dog vist kun en af bygningerne der behøver en vej forbindelse for at de alle har vej forbindelse så længe de rører hinanden.

/bambi
 

DeletedUser482

Guest
Jeg fik først den mail omkring denne event den 7. det vil sige Efter
Frostorkernes malstrøm havde været der, det er fanme ikke godt nok
 

DeletedUser424

Guest
Der er en fejl i den nye opgave......
Skal vi producere Eliksir (som illustreret) eller Silke som skrevet....!?
upload_2017-12-22_0-8-27.png
 

DeletedUser497

Guest
Jeg fik først den mail omkring denne event den 7. det vil sige Efter
Frostorkernes malstrøm havde været der, det er fanme ikke godt nok


Den ser jeg foerst nu.. saa kan jeg da holde op med at vente pa den 4'de bygning. Mand det er altsaa surt ikke at kunne faa den. Det er bare ikke okay planlagt, eller med andre ord, rigtig daarlig kommunikeret. Mange har undret sig hvor den 4de bygning blev af, og overhovedet ingen opdate eller svar fra devs. Naeste gang i laver en saadan event. Burde i nok sende en email 1 uge FØR eventen starter..ikke efter dele af hovedgevinsten er gået mange's næser forbi.

Sur snebold jeres vej.
 

bambi

Active Member
Hvordan skal disse sæt bygninger stilles op ?

For at opnå bonus effekt fra dem skal de røre ved hinanden - ved brug af 4 bygninger kan 2 af dem opnå 3 * bonus og de 2 sidste 2 * bonus. Hvis du har flere af disse bygninger kan du sætte flere af dem op af hinanden og derved opnå at flere bygninger får 3 * bonus, men det skal være forskellige bygninger der rører ved hinanden.

Det er nok med vej forbindelse til en af bygningerne.

/bambi
 
Top