• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Kommentarer og Feedback til version 1.44

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her modtager vi gerne kommentarer og anden feedback i forbindelse med version 1.44 som går live torsdag d. 7/12. Du kan læse om indholdet i opdateringen her:
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg har lige opdaget at der er blevet byttet rundt på de 3 betalingsformer hos grossisten...
før var rækkefølgen: Boost vare, mønter og sidst forsyninger
nu er rækkefølgen: mønter, forsyninger og sidste boost vare.

Jeg ved ikke lige om det kun er mig der ikke lage mærke til det, før alle mine forsyninger var væk :mad:

Innogames kan sku ikke være bekendt at de ikke gør os opmærksom på det, eller det er måske bevist at de ikke gør det, for på den måde kan de bremse os lidt, når vi har ved en fejl har brugt alle vores forsyninger, fordi vi havde overskud af mønter
ØV ØV og atter ØV
 

DeletedUser235

Guest
Jeg har lige opdaget at der er blevet byttet rundt på de 3 betalingsformer hos grossisten...
før var rækkefølgen: Boost vare, mønter og sidst forsyninger
nu er rækkefølgen: mønter, forsyninger og sidste boost vare.

Jeg ved ikke lige om det kun er mig der ikke lage mærke til det, før alle mine forsyninger var væk :mad:

Innogames kan sku ikke være bekendt at de ikke gør os opmærksom på det, eller det er måske bevist at de ikke gør det, for på den måde kan de bremse os lidt, når vi har ved en fejl har brugt alle vores forsyninger, fordi vi havde overskud af mønter
ØV ØV og atter ØV
:) Så er jeg ikke den eneste der fandt ud af det på den hårde måde.
 
Top