• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Kommentarer og Feedback til version 1.45

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Har i kommentarer eller anden feedback til opdateringen til version 1.45, hører vi gerne fra jer her. I kan læse om opdateringen i denne tråd!
 

DeletedUser372

Guest
Ja.. Kommentar, hvor bliver opdateringen af mobil/appen af ?? de blev skrevet ved middagstid, nu er klokken snart tæt på aftensmadstid..
 

DeletedUser367

Guest
Min er kommet i App store - men jeg måtte tvinge App store til at opdatere før jeg kunne se den.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser372

Guest
Ja nu er den kommet, men det var den ikk hele dagen for har opdateret min app side rigtig mange gange og først nu dukkede den op..
 

DeletedUser372

Guest
Okay så jeg er glad for de nye opdateringer og det med nabohjælpen er også rart at man kan se hvad folk spørger efter af de 3 forskellige ting.
det eneste er bare jeg synes for det første står det på engelsk "name needs your help in their city K+H tak" som et eksempel. der burde slet ikke stå noget som helst udover bynavnet eller ihvertfald måske lave det som "Hjælp til: K+H" vil være lidt mere overskueligt..
ellers synes jeg det er rigtig fedt vi endelig har fået portræt billederne på, velsignelserne havde jeg virkelig forventet at formulare var iblandt da de jo ligesom har været det længe før, men ellers også nyttigt at have på sig, så i opdateringen kunne jeg læse mig frem til at de 2 nye events vil være tilgængelige på appen så det vil jeg glæde mig til :)
 

Tordhrano

Active Member
Man kan mene hvad man vil om "balancering", men jeg synes det er meget dårlig stil at det kommer umiddelbart efter en begivenhed.
Frostorkernes malstrøm er gået fra en hæderlig produktion af forsyninger til en latterlig lille produktion af niveau 3 varer.
Jeg har naturligvis brugt mine nøgler de dage, hvor jeg kunne vinde bygninger der giver mening for min by. Jeg har bygget hele min by om så den fik plads til de nye bygninger. Og nu kan jeg starte forfra fordi nogle af bygningerne er blevet værdiløse.

Næste "balancering" må gerne komme inden en begivenhed, tak.
 

DeletedUser367

Guest
Jeg er meget enig, Tordhrano. Fint nok at man vil balancere spillet, men man bør ikke pille ved allerede vundne og placerede bygninger. I stedet kunne de udsluses og ændres inden næste begivenhed hvor man kan vinde dem, eller en lignende!
 

DeletedUser372

Guest
jeg kan altå ikke se hvorhenne der skulle være pillet ved bygningerne? dem som jeg har vundet og står i min by nu ingen ændringer, så forklar lige tak
 

DeletedUser367

Guest
Nogle af de bygninger der før gav en pæn mængde forsyninger, giver nu en svindende lille mængde level 3 ressourcer. Det står alt sammen i opdateringsnoten.
 

DeletedUser372

Guest
ej hvor er inno nogle lort! folk bruger fanme penge på at vinde præmier indimellem, folk har betslt sig til at inno laver om på det folk har brugt rigtige penge på! det kræftedeme ikke iorden!
 

DeletedUser379

Guest
Det er godt nok mega dårligt at få fjernet forsyninger som er blevet erstattet af en latterlig lille mængde varer, og ganske kort efter en begivenhed hvor man har gået efter bygninger der giver forsyninger. og jeg har næsten lige solgt et værksted, som jeg så kan byg igen nu forsyninger ikke kommer fra mine ekstra bygninger.. hele min gruppe er enig i at det er simpelthen for dårligt af jer.
 
Top