• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Kommentarer og Feedback til version 1.46

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Har i kommentarer eller anden feedback til opdateringen til version 1.46, hører vi gerne fra jer her. I kan læse om opdateringen i denne tråd!
 

DeletedUser84

Guest
1. Jeg går udfra det ikke går udfra det ikke går ud over selve broderskabet, hvis nu en af medspillerne melder sig ud, men det kun går ud over denne spiller? Eller?
2. Dejligt, at det bliver hurtigere, at afvise opgaver.
 

DeletedUser307

Guest
"Vi har opdateret belønningerne for de enkelte trin og de inkluderer nu, for første gang, velsignelser der indeholder videnspoint"
Skal det forstås sådan, at man får en præmie for det enkelte trin i broderskabseventyret (altså udover rangliste point)?
Hvis man gør, hvornår får man så præmien?
Vil det kun være de spillere, der har bidraget til det enkelte trin der får belønningen?

2. Dejligt, at det bliver hurtigere, at afvise opgaver.
Hehe jeg læste det først, som om man ikke skulle bekræfte afslutning af niveau i eventyret :oops: Det synes jeg ikke var en forbedring :p Det her derimod er en dejlig ting ;)
 

DeletedUser511

Guest
Ser opdateringen er kørt. Efter dette er det ikke muligt at komme ind i "Opfind".
 

DeletedUser286

Guest
Jeg kan godt komme på "opfind"
men jeg kan ikke komme ud på kortet :(
 

bambi

Active Member
Hejsa,

Et af punkterne i opdateringen lyder:
  • Sorteringen af tilbud i handelsmenuen fungerer endelig korrekt igen.
Jeg har ikke tidligere haft problemer med sorteringen af tilbud fra andre spillere - har altid været Marmor først, så Stål osv.

Men nu syntes jeg godt nok de står noget blandet .. først har jeg nogle tilbud på Juveler, så Eliksir, så Magisk Støv, tilbage til Juveler igen, så Silke, så Stål og så Silke igen. Ikke ligefrem nemt at overskue handlerne længere :(

/bambi
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
1. Jeg går udfra det ikke går udfra det ikke går ud over selve broderskabet, hvis nu en af medspillerne melder sig ud, men det kun går ud over denne spiller? Eller?

Det er korrekt.

Vi har opdateret belønningerne for de enkelte trin og de inkluderer nu, for første gang, velsignelser der indeholder videnspoint"
Skal det forstås sådan, at man får en præmie for det enkelte trin i broderskabseventyret (altså udover rangliste point)?
Hvis man gør, hvornår får man så præmien?

Nej, man får præmier som sædvanligt. Det er bare de enkelte præmier som er ændret.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Den umiddelbare forklaring er at det har været tiltænkt at det skal stå som det gør nu - Men fejlen har været vanskelig at spore, den har været her i minimum 6 måneders tid.

Jeg skal med glæde rapportere tilbage at den fejlagtige sorteringsmåde rent faktisk er mere populær. :)
 

bambi

Active Member
Hm, tror måske lige jeg har set "lyset" hos Handelsmanden - i hvert fald i forhold til hvordan sorteringen fungerer - tidligere var det sorteret ud fra hvilken type vare der blev tilbudt, hvilket betød Marmor først, så Stål osv. Nu lader det til at være sorteret på Klassificering, så 3-stjernede tilbud kommer først, men under hver Klassificering ser det ud til at være sorteret på størrelsen af handlen, så de største handler kommer først.

Det giver måske alligevel lidt mening, da hvis det er en bestemt type vare man leder efter eller ønsker at sælge, så kan bruge afgrænsningerne i toppen af billedet, men ellers ser man jo de gode handler først som vel ikke er helt tosset - både for den som køber og den som sælger :)

/bambi
 

Tordhrano

Active Member
Jeg tror pointen er at man ønsker forskellig sortering i forskellige situationer.
Hvis man bare er ude for at gøre en god handel er det fint at sortere efter antal stjerner (jeg dog har hørt røster om at ikke alle mener at 1T2=4T1)
Hvis man har brug for at købe eller sælge en bestemt vare er denne sortering praktisk (men det nok er hurtigere at bruge filteret)

Mere fleksibilitet er rart, men med lidt tilvænning og brug af de filtre vi har, tror jeg de fleste er dækket ind.

Jeg ønsker mig bare flere handler. Det er ikke sjældent jeg har mindre end en side.
 
Top