• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Kommentarer til Robert Rødskæg.

DeletedUser367

Guest
Det der med at spejderen først tæller når man går ind på kortet, er i Forge of Empires.
Derudover er jeg meget enig med dig, Galrond.
Deltagelse i events er frivilligt og gratis ;)
 

Eragon

Well-Known Member
Nej den er vis god nok, spejdernes opdagelse tæller først når man klikker ud på verdenskortet, men der er lige et MEN, for du skal være online når de er færdige, og hvis du så først skal bruge deres opdagelse om 20 minutter, når du evt. har høstet nogle forsyninger, så skal du forblive online indtil, for hvis du logger af spillet og logger ind igen, så tæller deres opdagelse fra du er logget på igen, og altså inden at du når at høste dine forsyninger.

det samme gælder sådan set for dine handelsmænd, hvis du sætter en handel på markedet, så bliver dine handlet vare først registreret, når du gå på market igen, eller du har været logget af og logger ind igen.
 

DeletedUser367

Guest
Nu sidder jeg jo og kommer helt i tvivl om hvad der sker når man scouter. Det med handelsmanden, kan jeg godt genkende.
Men jeg er altså ret sikker på (uden at jeg vil lægge hovedet på blokken på det), at de gange der har været en scout opgave i en event, så får den et grønt tjekmærke, når spejderen er fremme, også mens jeg er logget på og uden jeg har været på kortet. Men men men - jeg er kun et menneske og kan huske forkert :)
 
Top