• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Konkurrence: Den smukkeste by!

DeletedUser170

Guest
Husk misundelse er en af dødsynderne ;-) , og hvis jeg læser konkurrence reglerne, står der INTET om at det skulle være flot by?? tværtimod, så inden folk brokker sig burde de læse ALT igennem, og ikke kun lige det som passer i deres eget kram, husk det er et socialt spil og ikke et egoist spil, og jeg syntes generelt ikke Galadan bliver behandlet pænt, på trods af at manden bruger oceaner af privat tid på at VI sammen kan hygge os med dette sociale spil, og han knokler for at løse vores problemer, men hvad er takken?? det burde være os der sendte diamanter til ham.

P.s. Galadan, du gør et kanon stykke arbejde, og det er umuligt at tilfredstille alle, der vil altid være en der føler sig "snydt", specielt når folk kan gemme sig bag en avatar/synonym.

Z. over and out......
 

DeletedUser70

Guest
Nu HAR jeg slet ikke deltaget, så zip it. jeg er ikke misundelig, men synes det er LIDT unfair at en rodet by får 1. pladsen. når man ser på hvor meget andre har lagt i fremvisningen. Galadan har SELV valgt det job så han ved vel hvad han går ind til. hvis han ikke kan klare det må han jo få en anden til at overtage. Havde han virkelig ikke regnet med at mere end 3 deltog??? Det havde godt nok været nemmere at finde en vinder blandt 3 forslag.:eek::eek:
Hvad ville han have gjort hvis ALLE 190 her på forum havde givet et indslag??. så var det jo ikke i år de havde fundet vinderen.:):):):)
 

DeletedUser170

Guest
Bare vend det døve øre til Galadan, som vi andre gør over for den slags mennesker, der bare vil lave ballade på trods af de ikke en gang er en del af det, men sådan er det, misundelse er en grim ting, og nej Galadan er en NØDVENDIGHED, som på alle andre servere i hele verden er der brug for en admin, til at filtrere sure mennesker fra som har så trist et liv, at de bare må brokke sig, selv om det INTET har med dem at gøre, det er trist men sådan er verden bare, husk havde Galadan ikke været her................. så havde vi heller ikke........... men tak for din konstruktive kritik Gabriel, den er så fornuftig, at jeg tror helt sikkert innogames laver om på spillet for din skyld................................ NOT!

P.s. Gabriel du har også selv VALGT at blive, som du jo selv siger om Galadan, du har også et valg ;-)
og om noget er flot, rodet, stilfuldt eller ej, er smag og behag, så med mindre du har en direkte pipeline til hvordan Galadan`s smag er Gabriel.......... så kunne man frites til at sige "ZIP IT" ;-)
 

DeletedUser66

Guest
Tror der er flere her inde der burde læse Forumreglerne igennem igen.
Især. under :. Brug af store bogstaver. samt Brug af andet sprog end Dansk.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Gabriel: Hvis du læser min begrundelse igen:
"Men det har også været en hård opgave at udpege vinderne, da i generelt har gjort jer nogen gode tanker om jeres byer og det derfor er detaljer og individuel smag der endte med at afgøre det." Så, fair nok du synes det skulle have været nogen andre vindere - Men sådan blev det altså ikke i denne omgang.
Jeg forestiller mig forøvrigt at alle spillere, nye som gamle, godt kunne bruge lidt ekstra diamanter. Men din kritik er selvfølgelig taget til efterretning - Jeg tror nu også det ville give lidt utilfredshed hvis jeg lavede en konkurrence kun for "nye" spillere - Og det er i øvrigt svært at sætte en præcis finger på hvor gammel en spiller skal være, for ikke at være ny.
Og ja, hvis alle spillere havde givet et bidrag - Så havde det nok trukket lidt ud med at finde en vinder. :)

Noone: Så længe det bliver holdt på et acceptabelt niveau, og meningen ikke går tabt, så ser vi igennem fingre med det - Men du har ret i at det ikke er noget der skal udvikle sig.
 
Top