• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

KONKURRENCE - oktober 2018

DeletedUser

Guest
Hej Elvenarer

Vi vil prøve noget nyt her i forum, vi vil prøve at lave en konkurrence hvor man kan vinde DIAMANTER til ens spillerkonto :)
I alt er der 2800 diamanter på spil, der kan fordeles mellem spillere som er hurtige :)
Konkurrencen vil starte 1 Oktober

Dette vil foregå således:
Hver dag i 7 dage stiller jeg et spørgsmål
Disse spørgsmål vil komme på forskellige tidspunkter hver dag
De første 4 rigtige svar vil modtage 100 diamanter til deres spillerkonto

Der er dog regler:
Man må ikke deltage med flere spillerkontoer (jeg opdager dette)
 

Eragon

Well-Known Member
Det lyder spændende :)

Glæder mig til at der måske kommer lidt mere liv her på forum :)
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej folkens

Der vil være en lille ekstrapræmie til den der svarer rigtigt flest gange. I tilfælde af point-lighed, så går ekstrapræmien til den med de hurtigste svar.

God fornøjelse, knæk og bræk!
 

DeletedUser286

Guest
Efter timer... Mange timers granskning af regelsættet et det lykkes mig at finde en hul...
Forvent at få 4 svar fra mig, på samme konto...Hvis jeg altså nogen sinde skulle blive den første til at have det rigtige svar :p

Hilsen Bacongrisen
Der elsker konkurrence
 

DeletedUser

Guest
hehe @Bacongris

Det går desværre heller ikke med 4 rigtige fra samme konto :) ikke engang kage kan lokke mig til at overse det :-D

Men du havde da ellers fart på med et svar imorges... det var i faktisk rigtig mange der havde, jeg er virkelig imponeret over deltagelsen, og som følge af dette, er jeg allerede begyndt at tænke på en ny konkurrence til en anden god gang :)
 

DeletedUser436

Guest
Hej.
Det ser ud til at jeg har vundet nogle gange. Hvornår/hvordan får jeg diamanterne ?
Mvh Pers
 

DeletedUser

Guest
hej @PerS

De kommer, så snart jeg får fanget @Galadan ... han er hurtig, han ved nok jeg vil vende ham på hovedet og ryste ham til der falder diamanter ud af lommerne :)
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Så er jeg blevet rystet godt og grundigt igennem, og der er faldet diamanter ned i de rette lommer. :)

Tillykke!
 

Eragon

Well-Known Member
Der er desværre ikke faldet nogle diamanter af i min by, selvom jeg har været i vinderpuljen 2 gange (spørgsmål 3 & 5)
Jeg har stadig det samme antal diamanter, som jeg havde før konkurrencen begyndte (486 stk).
 

DeletedUser

Guest
jeg kigger på det !!

EDIT: SÅ er de leveret, undskyld ventetiden, og reload venligst spillet :)
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
log lige ud og nd for en sikker heds skyld... :) jeg smuttede ind for at checke og dobbeltchecke :)
 

DeletedUser

Guest
SÅ skal der lige spammes lidt i denne tråd. og så fjerner jeg spørgsmålene :)
Jeg lover jer der nok skal komme flere konkurrencer :) jeg har allerede en i støbeformen :-D meeen den bliver lidt anderledes og måske lidt mere udfordrende

vinderne fra denne konkurrence er:

Spørgsmål 1
HumleBumleBi
Bacongris
Gyalmo
Hyrdinden

Spørgsmål 2
Bacongris
HumleBumleBi
bambi
Dudule

Spørgsmål 3
Eragon
HumleBumleBi
Bacongris
bambi

Spørgsmål 4
HumleBumleBi
bambi
Pers
Bacongris

Spørgsmål 5
HumleBumleBi
Pers
Eragon
bambi

Spørgsmål 6
bambi
HumleBumleBi
Hyrdinden
WagnerP

Spørgsmål 7
Eragon
bambi
HumleBumleBi
Hyrdinden
Bonus – HumleBumleBi

OG @Bacongris ... Jeg tør godt love dig 100 blå glimmer hvis næste gæsterace er smølfer.... du hiver bare fat i mig når smølfine og gargamel kommer ind i spillet :)
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Så er alle præmier fordelt! Tillykke til alle vinderne!

Fedt i gad deltage - Og vi håber i vil sprede ordet, så vi får flere aktive deltagere her på forum. :)
 

DeletedUser

Guest
der er jo ingen forbud imod at snakke sammen i spillet, tvært imod er hele ideen med konkurrencen at fremme samtale både på forum og i spil :)

(særligt i forum da jeg gerne vil have i er livlige hehe)
 
Top