• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Konstruktørerne - Feedback og kommentarer.

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her kan i komme med alle kommentarer vedr. den nye gæsterace, Konstruktørerne. Se præsentationen her!
 

Eragon

Well-Known Member
Jubiii nye gæster :) Jeg ææælsker gæster

Det ser ud til at innogames har fundet en ny måde vi skal samle vores gæste-bygninger på, dejligt med nye udfordringer, og ekstra skønt at alle gæste-opbygningerne ikke ligner hinanden

Jeg glæder mig til at byde konstruktørerne velkommen i min by på mandag:)

Jeg kunne måske godt have tænkt mig at de ville have taget mere end en byudvidelse med, men det er jo ens for os alle ;)
 

Tordhrano

Active Member
Hvis man skal følge den engelske tekst skal der justeres lidt i oversættelsen: De besøgende er blevet konstrueret, og konstruktionerne tror vist at det er os, der er konstruktørerne.
 

Eragon

Well-Known Member
Ingen grund til at gå op i petitesser med hvem der er hvem, og hvad de har gjort :p:D

Der kommer et nyt element ind i spillet, vi kan fortsætte med at hygge os med at udvikle vores byer.
Så alt er godt :)
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg synes at opgave 2 (afleverer 20.000 frø) er noget af en hård opgave, da det er svært nok at holde sig forsynet med frø, når de skal bruges i store mængder, til måde opgraderinger og fremstilling af følsomme var, når vi tilmed bliver udsat for "henfaldstyven" hver nat :(
 

Skolehaven

Well-Known Member
For at ændre på handelsbalancen så skulle man ændre helt grundliggende på den måde handelssystemet er sat op på, så det ikke længere kan sættes direkte sammen med kortet. Hvor trals det end er, så er det en ret stor ændring.
 

bambi

Active Member
Hejsa,

Synes der er lidt småfejl i Konstruktørerne - prøv f.eks. at se denne:

upload_2019-3-14_8-13-25.png

Jeg burde vel ikke kunne have mere Humanium end der er kapacitet til?

En anden ting jeg også har lagt mærke til er, at hvis man fjerner en konstruktør type fra køen i Portalen, så får man tildelt hele sin beholdning af den resource den skal bruge for at lave denne type + omkostningen for at lave netop denne konstruktør .. godt nok bliver ens tidligere beholdning af resourcen trukket bagefter, så det kommer til at passe alligevel. Lagde bare mærke til det fordi de sidste par uger har der tit været at disse små markeringer (popups) der kommer ned på selve spil skærmen ikke altid kommer frem alle sammen og da jeg så lige fjernede en konstruktør fra køen kom der kun den med at jeg fik til 984T Mana, hvilket fik mig til at blive positivt overrasket, men skuffet da jeg så opdagede at der alligevel også var trukket Mana fra, så mit lager "kun" var forøget med 6.600 Mana som det skulle :D

/bambi
 

DeletedUser372

Guest
Der er ingen grund til at blive nedladende. Du får en advarsel for den post.
nedladende, ej må jeg dog lige... det blev nu nok nærmere ment sarkastisk og ironisk, men vi er vel tilbage i børnehaven hvor børnehavemødrene kommer rendende og siger tys tys bare fordi drengene siger "min far er stærkere end din far!"
jeg synes lige det der er i overkanten "Hejsa jeg blev idag tidligere bannet på et forum side for at spørge vedkommende om jeg måtte trøste ham"
LOL haha, læste lige sætningen for mig selv og må erkende mine lunger er fuldstændigt punkteret af latter hahahaha....
 

DeletedUser

Guest
nedladende, ej må jeg dog lige... det blev nu nok nærmere ment sarkastisk og ironisk, men vi er vel tilbage i børnehaven hvor børnehavemødrene kommer rendende og siger tys tys bare fordi drengene siger "min far er stærkere end din far!"
jeg synes lige det der er i overkanten "Hejsa jeg blev idag tidligere bannet på et forum side for at spørge vedkommende om jeg måtte trøste ham"
LOL haha, læste lige sætningen for mig selv og må erkende mine lunger er fuldstændigt punkteret af latter hahahaha....

Ja jeg kan sige mig delvist enig, i nogle tilfælde er vi vist nået et niveau med enkelte individer, hvor man føler sig som en børnehavepædagog... sætningen er skrevet i nedladende karakter, og det medførte en advarsel.

Heldigvis viser LANGT størstedelen sig at være deres alder voksen, og holder sig langt hævet over den slags sarkastisk nedladende beskeder :)
 
I beskrivelsen af kapitlet, var der et hint om at elver og mennesker måske smelter sammen.
Efterhånden som man bevæger sig gennem opgaverne, bliver det bekræftet.
Så det bliver spændende at se, hvad næste kapitel har at byde på :)
 

DeletedUser372

Guest
Ja jeg kan sige mig delvist enig, i nogle tilfælde er vi vist nået et niveau med enkelte individer, hvor man føler sig som en børnehavepædagog... sætningen er skrevet i nedladende karakter, og det medførte en advarsel.

Heldigvis viser LANGT størstedelen sig at være deres alder voksen, og holder sig langt hævet over den slags sarkastisk nedladende beskeder :)

Men nu er sarkasme jo idag mere eller mindre ironisk spydige bemærkninger, det er jo netop det som sarkasme er, man skriver mod en person eller siger ting på en lidt nedladende måde, men i sidste ende er det jo bare ironisk, det er så til forskellige individer at kunne skelne imellem hvad sarkasme og alvor er.
hvis personen jo godt ved det var sarkastisk ment og med et smil prikker lidt igen, men hvis personen så derefter føler sig meget krænket eller provokeret må man jo som "voksne" mennesker være gode til at sige fra overfor hinanden så begge parter ved at okay den sarkastiske del undlader vi lige en anden gang over for denne person, jeg kan godt tåle sarkasme men der er jo også dem som tager det meget bogstaveligt, så må vedkommende jo lige sige til, med henblik på at det så ikke sker igen, hvis det så omfatter en diskution hvor begge parter ender i en så så slagsmål med ord, ja så må de lidt størrer alsvarlige tage over, jer, moderatore og administratore.

Med mindre der direkte står i reglerne "Sarkasme tolereres ikke på elvenar forumet"
så må man så respektere dette.

bare en mening med måske et lille forslag ?.

Og nu skal jeg hellere ikke skrive mere om dette, da jeg begynder at hoppe lidt ud af hvad denne tråd går ud på :)

God weekend :)
 

DeletedUser218

Guest
En ret syret historie, bringer minder om Pink Floyds ældgamle 'Let there be more light'.
Har ikke den store viden om Pink Floyds, med har hørt nummeret for første gang nu :) fedt, og det passer meget godt til gæsteracen, der må være en del fjollesæbe indblandet :)
 

bambi

Active Member
Hejsa,

En anden ting med Konstruktørerne er produktions køen - jeg har et portal boost fra Det Blomstrende Handelslav og der vises også en bonus ved Konstruktørtyperne og på den første plads i køen, mens der ikke er nogen bonus på de 4 næste pladser - se her:

upload_2019-3-17_15-5-14.png

Skal dog siges, at når en produktion er færdig og den næste i køen går i gang, så er det også med bonus, men måtte da lige se efter en ekstra gang til at starte med for at være sikker på at jeg ikke blev snydt på de næste produktioner.

/bambi
 
Top