• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Lang tid at vente

DeletedUser171

Guest
Hej Alle.
Som i jo nok ved. Efter som spillet skrider frem, bliver udfordringerne også større og det er jo rigtigt dejligt. Men man skal også vægte, at udfordringerne ikke bliver langtrukne. Da det kan være med til, at man forlader spillet.

Personligt syntes jeg, at vis man skal vente i rigtigt mange timer, inden man kan fortsætte med spillet. Det giver ikke god mening. Så vil folk begynde at falde fra, fordi det bliver for kedeligt, at skulle vente til man kan gøre noget igen.

Jeg kunne forestille mig, at man gerne vil have rigtigt mange bruger af spillet.

Derfor skriver jeg dette, også fordi jeg har hørt, at der er nogen der må vente op mod 33 timer, på at spejderen bliver færdig med en provins. DET er fandeme lang tid og når man så kun har en spejder. Eller når man som i mit tilfælde, skal vente i næsten 24 timer, på at ens rådhus, skal blive færdig med at opdatere. DET er også lang tid. Og sådan er det hele vejen igennem spillet.

Jeg har ikke noget i mod at skulle vente på, at man får en opdateringer og jeg "tror" jeg snakker for mange, når jeg siger, at der må være rimeligheder i hvor lang tid en opdatering skal tage.

Jeg tror at det skal være sådan "Forslag”:

(At man kan sætte noget i gang om morgen og så er det færdig sidst på eftermiddagen. Hvor man så kan i gang sætte noget som så er færdigt om morgenen.)

Men det er kun et forslag og det er ikke mit spil. Jeg spiller bare dette dejlige spil, ind til jeg bliver træt af det og stopper, hvilket jeg ikke har planer om endnu.

Jeg ved ikke hvor mange der er enig med mig. Det er derfor jeg vil lægge det på forum til debat.
 

DeletedUser69

Guest
Kan kun sige jeg er enig . For mig virker det som om de er nød til at holde os tilbage fordi ellers ligge alle bare og venter på den næste kapitel i spillet,
Virker som om spillet er ( for kort ) og de ikke ved hvor det skal føre hen.
Jeg mener at spejderne skulle ku Købes som håndværkerne og områder evt. skulle opstå igen da de varer der er fundet er der kommer mere af så de bliver angrebet af nye banditter osv. bare for at man har noget at lave/ kæmpe imod. for med 1.½ døgns ventetid skal man virkelig ha kvajet sig hvis man ikke kan bygge tropperne igen inden man skal kæmpe igen.
Det burde være tropper der er mangel på og ikke områder da tiden jo er helt umenneskelig før man kan kæmpe igen
En anden mulighed er en ARENA. hvor alle kan kæmpe til der ikke har flere tropper . så har en mulighed for at lave noget mens de venter.
kræver selvfølgelig noget rangstige / grupper for at en rang 1 ikke tæver alle andre.
 
Senest redigeret af en moderator:

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg sender tankerne om at skrue ned for rejsetiden videre - Der skal dog være lidt forhøjelse i rejsetiden, jo længere spejderen kommer væk fra byen, alene på grund af den øgede afstand.

En Arena lyder som en god idé - Tænker du en form for PvP-arena eller hvordan?
 

DeletedUser69

Guest
ja noget i den stil til at underholde os . det vil måske bruge vores kæmpe lager af mænd og vi havde noget at lave. og være på for da man bruger 1.½ døgn før man kan slås mod en ny provins

kan kun støtte op om det Bambi skriver . jeg er ikke selv så god til at formulere mig.
 
Senest redigeret af en moderator:

bambi

Active Member
Hejsa,

Vil også men at tiden for at udforske en ny Provins er begyndt at tage for lang tid. For mig selv tager det 1 døgn og 2 timer og ja, fint nok at det skal stige lidt jo længere ud man kommer. Problemet ved at det tager over et døgn er dog bare at de fleste gange får man sat en udforskning i gang for at det så bliver midt om natten eller når man er på arbejde, at der udforskningen er færdig og dermed tager det endnu længere tid før den næste udforskning bliver sat i gang - mange har jo en fast rutine med at komme ind og spille i nogle timer hver dag og så er det noget kedeligt at vente 2 døgn for at kunne tage møderne i en ny Provins.

Som Bulk siger, så skal man efterhånden dumme sig noget for ikke at kunne træne enhederne op igen frem til næste gang man kan tage nogle møder og det er vel ikke meningen at Barakken er til for bare for at være fyldt med enheder? Selv har jeg på nuværende tidspunkt omkring 25 enheder af hver type som keder sig i Barakken og må vente et døgn før de igen kan få lov til at more sig i 20-30 minutter.

Det giver jo også sig selv, at det tager lang tid at få sig en Provins udvidelse når det tager så lang tid for hver Provins.

Syntes ideen om en Arena lyder godt - måske der ligefrem kunne være nogle præmier på spil? Generelt mangler der lidt konkurrencer/mulighed for præmier i spillet .. gerne med forskellige grupperinger af spillere, så hvert niveau af spillere (evt. forsknings kapitel man er i) kæmper om f.eks. at få flest point til ranglisten eller vinder flest kampe i Arenaen.

Kunne der egentlig ikke også laves flere ranglister? Nu har jeg ikke selv brugt penge (Diamanter) på spillet og kunne være sjovt at se hvor man ville ligge på en rangliste over dem som ikke har brugt penge (Diamanter).

Nå, men kort opsummering - kortere udforsknings tid - JA TAK - Arena - JA TAK :D

/bambi
 

Eragon

Well-Known Member
Helt enig i at mange ting begynder at tage meget lang tid.
For at kunne løse nogle af de ventetids problemer, har jeg da et par forslag, som du meget gerne må sende videre Galadan.

1/ Spejder problemet.. Man kan forske et hjulmager værksted, hvor man kan lave en vogn, og for hver opgradering bliver vognen hurtigere, det kunne også være heste man trænede / opdrættede. Men kunne hvis det var heste, låne heste fra broderskabet så man kunne opdrætte hurtigere og bedre heste. Det vil så give broderskabet endnu et +

2 / Byggetids problemet. Man skulle hjælpe hinanden i broderskabet med håndværkere. Så hvis jeg hjælper en i mit broderskab med en håndværker, så reducerer jeg hans/hendes byggetid med fx. 25% og får en eller anden gevinst, kunne være et samle objekt til at bygge en flot kultur bygning. Der skal så nok være en begrænsning på at kun 2 i broderskabet kan hjælpe, så byggetiden bliver halveret.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Beklager den lange svartid herinde.

Jeg sender Eragons spændende forslag videre, og forsøger at presse noget feedback ud af udviklerne.

Jeg kender ikke selv de nærmere detaljer endnu, men jeg kan afsløre - som Timon og Oliver kort nævnte i December-afsnittet af Innogames TV - at der er en ny feature på vej som indtil videre hedder "Turneringer". Min fornemmelse er at den vil give jer noget at bruge ventetiden (og jeres enheder) på.
 

DeletedUser126

Guest
Kan ikke være mere enig, men det tag også for læng tid med at samle garnit hvor kan vi ikke købe det eller bytte i handelsmanden
 

DeletedUser270

Guest
Hej Alle.
Som i jo nok ved. Efter som spillet skrider frem, bliver udfordringerne også større og det er jo rigtigt dejligt. Men man skal også vægte, at udfordringerne ikke bliver langtrukne. Da det kan være med til, at man forlader spillet.

Personligt syntes jeg, at vis man skal vente i rigtigt mange timer, inden man kan fortsætte med spillet. Det giver ikke god mening. Så vil folk begynde at falde fra, fordi det bliver for kedeligt, at skulle vente til man kan gøre noget igen.

Jeg kunne forestille mig, at man gerne vil have rigtigt mange bruger af spillet.

Derfor skriver jeg dette, også fordi jeg har hørt, at der er nogen der må vente op mod 33 timer, på at spejderen bliver færdig med en provins. DET er fandeme lang tid og når man så kun har en spejder. Eller når man som i mit tilfælde, skal vente i næsten 24 timer, på at ens rådhus, skal blive færdig med at opdatere. DET er også lang tid. Og sådan er det hele vejen igennem spillet.

Jeg har ikke noget i mod at skulle vente på, at man får en opdateringer og jeg "tror" jeg snakker for mange, når jeg siger, at der må være rimeligheder i hvor lang tid en opdatering skal tage.

Jeg tror at det skal være sådan "Forslag”:

(At man kan sætte noget i gang om morgen og så er det færdig sidst på eftermiddagen. Hvor man så kan i gang sætte noget som så er færdigt om morgenen.)

Men det er kun et forslag og det er ikke mit spil. Jeg spiller bare dette dejlige spil, ind til jeg bliver træt af det og stopper, hvilket jeg ikke har planer om endnu.

Jeg ved ikke hvor mange der er enig med mig. Det er derfor jeg vil lægge det på forum til debat.
 

DeletedUser270

Guest
Jeg synes at du har ret. Man ender måske med at se sig om efter et andet spil, og spil er der jo nok af. Jeg kan godt lide Elvenar, jeg er forholdsvis ny, men hvis det ender med at man skal vente SÅ længe. Så tænker jeg da allerede nu, om jeg skal investere mere i det. For SÅ stor er min tålmodighed altså ikke. Indtil videre ser jeg lige tiden an.
 
Top