• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

langsomt spil

DeletedUser291

Guest
er der en chance for at spillet kommer til at køre ordentligt igen på et tidspunkt . som det er nu er det håbløst at spille . det er det eneste spil som jeg har problemer med . har forsøgt med andre for at se om fejlen var ved mig .
 

Skolehaven

Well-Known Member
Spillet modtager løbende opdateringer, men med mindre spillet er uspilleligt, så skal du ikke forvente at der kommer en ny opdatering før en gang i januar. Desværre.

Copy/paste pop up i appen virker desværre heller ikke længere, som det skal :(
 

Sputnik

Active Member
er der en chance for at spillet kommer til at køre ordentligt igen på et tidspunkt . som det er nu er det håbløst at spille . det er det eneste spil som jeg har problemer med . har forsøgt med andre for at se om fejlen var ved mig .

Hvad er det for et problem der gør hele spillet umuligt at spille. ? ;)

Jeg kender kun til et billed-problem, men det kan jeg da læse mig fra eller bruge min erfaring.:rolleyes:
ang. appen er jeg uerfaren da jeg kun bruger original pc. (Stationær). :p

Glædelig jul :)
.
.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg vil gerne se på problemet, men det kræver flere detaljer - Er det browser eller app? Er det under indlæsningen eller i selve afviklingen det er langsomt?
 

Sputnik

Active Member
Der er kun et sted i spillet hvor det kører langsomt i indlæsning som jeg kender og det er hvis VP-MAIL har fået over 125 BESKEDER , her begynder det at blive fornemmet sløv og derfor skal de oprettes forny.

Google Chrome Browser inspicer uafbrudt en maskine og er derfor langsom at spille med.
Edge er også dårlig til spil i dag efter den er lavet om adskillige gange.
Internet Explore (gammel version) kører ok.
Maxthon kører rimelig.
Firefox er den eneste jeg kender som er 110% fejlfri til spil i dag. Firefox er heller ikke påvirket af Google og Win opdateringer.

Andre sløvheder kan efter min mening kun lægge til den enkelte maskine eller andre Browsere .
.
.
 
Top