• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Level broderskabet

Vilner

New Member
Jeg tænker det kunne være hyggeligt at have noget mere fællesskab i broderskabet, om det var en idé at få så man kan level op broderskabet i fællesskab
 

Darla

Active Member
Har vi ikke det? Jo flere rangliste point du selv får, jo flere får dit broderskab.
Der er også Spiret hvor I fælles kan kæmpe jer for flere point og dermed bedre præmier når Spiret opgøres 1 x ugentligt.
Så er der tunneringen, der kan du vinde rangliste point til dig selv, og som broderskab kan I sigte efter xxx antal kister/point og fælles præmier

Så jeg tror ikke helt jeg forstår ? hvad mere mangler du ? :p
 

Silvertoe

Member
Jeg tænker det kunne være hyggeligt at have noget mere fællesskab i broderskabet, om det var en idé at få så man kan level op broderskabet i fællesskab

Det kunne være, at du måske skulle se dig om efter et andet - og eventuelt større broderskab :)
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg har tidligere forslået at vi i broderskabet kunne får en form for broderskabsby, en by vi i føllesskab skulle samle materialer til, og bygge op.I byen kunne der fx være en:
- handelsplads, hvor vi kan handle med mana, frø, div. velsignelser, artefakter m.m.
- der kunne være et hospital, der gjorde at en vis procentdel at ens tropper kom tilbage efter de var faldet i kamp.
- der kunne være en kro, som gjorde at tropperne fik bedre sammenhold, og derved klarede sig lidt bedre i næste kamp.
- der kunne være et håndværklaug hvor jeg kunne stille en håndværker til rådighed for en anden i broderskabet.

Ja muligheder er der nok af, rangliste point har absolut INGEN betydning i dette spil (min mening ;) )
 

Vilner

New Member
Min tanke gik mere på at vi i broderskabet skulle have noget hvor vi i fællesskab lave nogle resurser til at bygge et eller andet op, jeg kan godt lide det Eragon foreslå, der burde være meget mere at lave i et broderskab
 

Johso6

Member
Lyder som en rigtig god i idé med en fælles by for broderskabet, hvor man nemmer kan hjælpe hinanden, hvor man kan handle med diverse mana, frø, soldater/ kampenheder, velsignelser, artefakter, formular, bygninger osv
Man behøver ikke nødvendigvis at kunne handle, men en mulighed for at stille nogen af sine resurser til rådighed for andre i sit broderskab.
 

Eragon

Well-Known Member
Der kunne også indføres at en by bliver belejret, og det så kræver at mindst 3 andre går sammen, sender tropper og sammen går i kamp for at slå belejringen tilbage..

Jeg har længe savnet mere fællesskab i vores broderskab.
 
Top