• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Log-in via app

DeletedUser84

Guest
Hej Jeg har siden i formiddags prøvet på at logge ind på jeres app, men det kan jeg ikke. Jeg har oprettet bruger via facebook og kan uden problemer logge på via computeren. Snakkede med nogle andre, der godt kunne logge ind, men de havde alle brugere, der er separate fra face. Så overvejede om denne login metode har taget "skade" under en af app opdateringerne?
 

Skolehaven

Well-Known Member
Det er muligt der er problemer med at logge ind via fjæsen, men du kan altid logge ind almindeligt ligesom du ville gøre på din pc... Vil jeg da tro med mindre der er noget helt galt med appen.

Personligt syntes jeg ikke om at logge på via fjæsen eller google + for den sags skyld, eller noget helt tredje.
 

DeletedUser84

Guest
Min profil har jeg ikke noget kodeord, da jeg oprettede den med facebook i sin tid. Så logger jo også ind via face på computeren. Men jeg må vidst hellere for kigget på at oprette min profil med kodeord til. For kan stadig ikke logge ind via app, og vil jo gerne besøge mine naboer.
 

DeletedUser84

Guest
Nå Lol det er blevet sådan at hvis man først har bruger via forum med kodeord og alt det, så kan man godt logge ind på sin bruger ved hjælp af dette. Det var da en opdateringen. Det virkede ikke i 2015, kan huske jeg forsøgte den gang.

Og nu kan jeg så også komme ind på mobilen, men det er så fordi jeg bruger brugernavn og kodeord. Så vi må konstatere, at facebook login via. mobilen er nede...
 
Top