• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

logge sig ind i forum

DeletedUser69

Guest
hej jeg eller det vil sige de fleste i min klan har problemer med at logge sig ind her i forum
de fortæller at den bliver ved med at sige log ind er der er korrekt måde at logge ind eller er de fleste i min klan bare dumme ??? Hjælp please o_Oo_Oo_Oo_O:oops::oops: Bulk
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg tvivler stærkt på de fleste er dumme, men de skal først og fremmest huske på at de skal først registrere sig her, da forummet og spillet er adskilt i forhold til login.
Når de opretter sig på forummet bliver de dog bedt om ikke at bruge samme kodeord her som i spillet. Så husk det er et andet kodeord der skal bruges her. Især denne del har frustreret mig en del gange da jeg har haft svært ved at huske hvilken kode jeg brugte til forummet.
Dog hvis man har problemer og man ved man har brugt det korrekte brugenavn og det korrekte kodeord og alligevel ikke kommer ind. Så må man desværre nok bede support kigge på sagen.
 

DeletedUser

Guest
De kan altid skrive til supporten, hvis de har problemer med at logge ind - men ellers er det korrekt alt det, som Skolehaven siger :)
 

DeletedUser69

Guest
fik en svar af lozif at Windows er der ingen problemer med at gøre det men med andre browsere ku/ kan der være problemer
 
Top