• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Magisk akademi, indsamlings notifikation

bambi

Active Member
Hejsa,

Nu når man alligevel har fået bygget det Magiske Akademi for at kunne gennemføre nogle af opgaverne i Begivenhederne, så er der en ting der undrer mig lidt - altså udover at det Magiske Akademi endnu ikke er blevet det mest mægtige bygning endnu, som jo ellers blev os lovet for vel over et år siden nu ;)

Når man indsamler de Trylleformularer man har fået lavet kan man jo direkte se hvad det er for nogle man indsamler - men alligevel så kommer der en notifikation nede ved Lager knappen om at der er kommet noget på lager - OK, så trykker man på Lager knappen og notifikationen forsvinder, men man kan ikke se hvad for nogle Trylleformularer man har fået på lager - altså et klik ind på lager for at fjerne notifikationen og ikke noget som helst andet og så lige et klik for at komme ud af lager billedet igen - altså 2 ekstra klik for ingenting - kan det ikke laves så man ikke får denne notifikation når man indsamler fra det Magiske Akademi??

Nu skal det så lige siges, at det faktisk i et stykke tid ikke har virket med at man kan se hvad det er for nogle Trylleformularer man har fået på lager selv om notifikationen vises - det være sig om det er via kister ved Nabohjælp, gennemførelse af Møder eller Præmier .. det kunne man da tidligere, så mon ikke vi kan komme til det igen - ellers ville jeg da meget gerne slippe for notifikationer omkring tilgang af Trylleformularer til lageret helt generelt. Kan jo altid bare gå ind på lageret eller det Magiske Akademi og se hvor mange jeg har på lager af de forskellige Trylleformularer, hvis jeg gerne vil se det :p

/bambi
 
Top