• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Maksimalt Boost spørgsmål.

DeletedUser372

Guest
Hej.

Nu har jeg nået maks boost i skriftruller og magisk støv, mangler stadig i mine planker, men jeg lagde mærke til at der står
"Maks Boost nået - LÅST" betyder at når den låses at de 700% nu er permanent låst selvom jeg kommer under de 500 relikviere jeg har indsamlet for at nå maks boost? eller vil den låses op hvis jeg kommer under og vil have mig til at kommer over 500 igen?.
 

DeletedUser218

Guest
Man har altid kunne bruge alle de relikviere som man vil, uden du falder i boost, Din procent boost stiger bare hver gang du har indsamlet et antal relikviere, så slev om man bruger dem undervejs, vil din boost kun stige ;)
 

DeletedUser372

Guest
Det ved jeg nu ikk om er helt rigtigt da jeg synes jeg har mistet mit boost % før da jeg feks havde 333% og havde 8 relikviere fra næste brugte jeg et par på et forhistorisk vidunder så manglede jeg en 3 stykker for at få det boost % igen,
derfor jeg undrer mig over når den så først er "låst" ved at have maks boost at den så forbliver maks og ikke falder hvergang man så bruger sine relikviere i sine vidundere?.
 

DeletedUser218

Guest
Har lige læst på det, og ser der ud til at at du er rigtig på den :) har nok bare aldrig lagt mærke til det, har altid troet det var sådan :) Men så må den jo næsten blive låst ved 700%, som jeg forstår ved det.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Dit boost er låst betyder kun at den ikke kan stige mere. Kommer du under 500 relikvier vil din boost atter være under 700%
 

DeletedUser372

Guest
Okay tak for svaret Skolehaven, så må jeg jo bare sørge for at holde mit boost oppe :) hvilket ikk skulle være så svært :p..
 
Top