• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Manglende naboer

DeletedUser69

Guest
hej vil bare kort høre om hvad der gøres for at spillere får naboer . har flere i min klan der har mister 95% af deres mange naboer og ikke har fået eén eneste nabo tilbage endnu . det koster meget guld/ bøger hvis man køber dem for guldet . Synes det er noget ged med andre ord.
har det noget med om spillere bruger penge i spillet får først eller ligger de bare et uheldigt sted hvor naboer aldrig når ind til ?? SU da flere er ved at opgive spillet da de er sat så langt bagefter andre
 

DeletedUser100

Guest
Jeg hugger lige mit eget tidligere forslag og indsætter her også, i håb om at det måske er løsningen :)
Kunne man ikke evt gøre det således at man - i stedet for en tom plads som nabo - fik en tom nabo i stedet?
Altså adgang til grunden (og dermed rådhuset som jo er bygget i forvejen) uden at der nødvendigvis skal sidde en spiller og eje grunden?
Når en ny spiller kommer til, kan han/hun overtage grunden som normalt, og stedet kan så skifte navn fra "tom nabo" (fx) til spillerens navn? Og omvendt, hvis en gammel inaktiv spiller bliver slettet, så blot nulstil byen, gøre den til "tom nabo" og lad folk beholde deres omegn og være glade for det ;)
Blot min mening :)
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Forslaget er sendt videre i systemet, så håber jeg de kan bruge det.

Under alle omstændigheder vil det nok tage lidt tid at implementere.
 
Top