• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Mangler lidt hjælp

DeletedUser589

Guest
Hej,

Jeg er ny spiller, og spiller Elvenar på min IPAD. Jeg har version 1.56.2

Jeg har netop åbnet for Hemmelige forhistoriske vidundere. Jeg har læst mig frem til, at der skulle komme en ekstra menú knap. Denne får jeg ikke frem. Desuden har jeg ikke mail i spillet på min ipad? Er der noget galt med min version, eller skal jeg spille spillet på pc/platform.

Er der nogen der kan give mig nogle tips til , hvordan jeg bygger Den gyldne afgrund og hemmelighedernes Bog? Hvordan får jeg fat i Runer?

På forhånd tak
 

Skolehaven

Well-Known Member
Nej der er ikke noget galt med din app... de nævnte funktioner er ikke tilgængelige endnu.

Du får runer ved blandt andet at erobre land, være blandt dem der hjælper mest i niveauer af andres vidundere af samme type, og fra nogle særlige opgaver, samt fra turneringer.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Forhistoriske vidundere er lige på trappen til app, så du vil snart kunne besøge dem både på app og ved hjælp af PC.
 

DeletedUser589

Guest
Mange tak for de gode tilbagemeldinger. Jeg kan nu se, at der er flere muligheder ved at spille på pc platform.
Man kan selv vælge hvor du vil bruge videnspoint, du kan modtage og sende mail, man kan selv kæmpe en kamp(uden den er fastlagt).
Som tidligere nævnt er jeg kun begynder, men der er flere muligheder når jeg spiller Elvenar på PC end på min Ipad!

mvh

K.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Målet er at der skal være de samme muligheder på begge platforme - men i øjeblikket er det rigtigt at der kan være forskelle på oplevelsen.

Min erfaring er at begge platforme har fordele og ulemper - eksempelvis finder mange spillere at nabostøtte er nemmere at give via de mobile enheder.
 
Top