• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Matematisk hovedbrud

DeletedUser367

Guest
Her er en lille observation jeg ikke rigtigt kan greje.

I mit rådhus kan man se jeg har en ældgammel rune bonus på 56% - som stammer fra mit bjergrådhus.

369-be67f41fd72974f9b7a969a42f9712aa.jpg


I mine kanaler giver min ældgamle rune bonus en ekstraproduktion på 54 mineraler.

370-4b5851740fb10ba4f90fec555f2365eb.jpg


Uanset hvordan jeg vender og drejer det, så kan jeg ikke få 56% af produktionstallene til at give 54. Og nu har det irriteret mig hele aftenen, at jeg ikke kan gennemskue hvordan den kommer frem til +54 mineraler. Er der nogen af jer der kan forklare det, så en matematik udfordret kan forstå det :)
 

Vedhæftede filer

  • ældgammel rune boost_rådhus.jpg
    ældgammel rune boost_rådhus.jpg
    235,4 KB · Set af: 202
  • ældgammel rune boost_kanal.jpg
    ældgammel rune boost_kanal.jpg
    263,8 KB · Set af: 181

Eragon

Well-Known Member
Jeg mener ikke at Bjergrådhuset har noget med gæsteracerne at gøre...
Men det har "Det Blomstrende Handelslav" (Bien) Hvor meget den giver ekstra, ved jeg ikke, da jeg ikke selv har det vidunder.
 

DeletedUser367

Guest
Du har nok ret - den giver 9% og 9% af 600 er lige præcis 54. Tak :)

Men det er nu lidt (læs meget) forvirrende, at der står ældgammel rune i stedet for navnet på vidunderet, der giver det ekstra boost.
 

Eragon

Well-Known Member
Nu ved jeg ikke hvad det hedder på tysk, om det giver mere mening, og at det er i oversættelsen, at forvirringen opstår...
Men giver dig ret i at det ville have været nemmere at overskue, hvis det havde været vidunderet navn der stod, men det er nok ofte et lidt for langt navn.....
 
Top