• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Medlemmers aktivitet

Johso6

Member
Hej

Er der nogen måder at se hvornår et medlem af ens broderskab sidst har været aktiv, og hvor ofte personen er aktiv ?

Vi er ved at lave en gennemgang af vores broderskab, da lederen mener der skal ryddes op, det er bemærket at nogen spiller i broderskabet ikke har rykket sig det sidste ½ år, og nu vil vi gerne undersøg om man kan se hvornår og hvor ofte de er online.

Jeg har selv lavet et excel ark hvor jeg noter status på de enkelte spiller hver uge, og efter 3 uger er der et klart billede af hvem der ikke deltager i spillet/ broderskabet.

For god ordens skyld, har vi tænkt os at lade undersøgelsen strække sig over noget længer tid, før vi begynder at smide medlemmer ud, de enkle medlemmer vil også modtage en mail inden de vil smidt ud, så de har mulighed for at svare og enten selv melde sig ud eller blive mere aktive.
 

DeletedUser367

Guest
Der er mig bekendt ikke en måde at se hvornår en spiller sidst har været online.
Pointene er en rigtig god indikator, men den er ikke skudsikker.

Men man kan jo altid skrive til medlemmerne og spørge - og får man intet svar, så giver det jo lidt sig selv :)
 

Eragon

Well-Known Member
Man kan ikke se hvornår en spiller / et medlem sidst har været aktiv, jeg har faktisk efterspurgt den mulighed for længe siden her på forum, da jeg også synes at det ville være en nyttig hjælp....

Det er jo altid muligt at se hvem i broderskabet der er online nu og her, det gør du ved at skrive /who i chat feltet.
 

Johso6

Member
Takker for jeres svar, koden med at se hvem der er online her og nu kender jeg, men det ville være rart, hvis der var en mulighed for at kunne se om nogen i broderskabet ikke var aktive i lang tid.

Lige nu er jeg opmærksom på 8 medlemmer af broderskabet, som ikke har vist noget aktivitet i lang tid, har snakket med lederen af broderskabet, om vi vil være opmærksom på dem i de næste par uger, inden vi skriver til dem, og ja ingen svar så ryger de ud, så pladsen bliver åben for nogen andre, der vil deltage i broderskabet, og gøre brug af de fordele der er ved at være med i et broderskab.

MVH Johso
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jep det er hårdt manuelt arbejde, hvis man vil se om alle i ens broderskab er aktive, og du kan kun selv finde ud af dette ved at notere de forskellige ting ned som giver mening i forhold til aktivitet... fx: Ændres deres point, yder de nabohjælp, tager de handler, sætter de handler op, bidrager de i turneringer osv.
Men det er hårdt manuelt arbejde og der er ingen hjælp fra spillet. Desværre :(
 

Johso6

Member
Tak til Galadan for at gå vider med forslaget om muligheden for at se broderskabes medlems aktivitet :D

MVH Johso
 

DeletedUser372

Guest
Jeg synes det vil være en super ide med at spotte medlemmers aktivitet,
sådan en slags "Bruger var online for 1 time siden" eller "Bruger sidst på 34 dage siden"
så det ihvertfald til at finde ud af om det er en spiller der spiller eller ikke gør
og inden man stopper der burde man også kunne tjekke op på hvor henne spilleren har været aktiv ved feks at klikke på en aktivitets log for spilleren eller noget så man kan se "Bruger sidste aktivitet - Nabohjælp til bruger" "Bruger sidste aktivitet - opgradering af bygning" osv osv
så man også kan se nå hov han har da været inde og give nabohjælp til lederen men ikke resten af holdet feks...
har nemlig selv lagt mærke til folk siger "ham her er ikke aktiv mere" hvor jeg får dagligt nabohjælp men de ikke får osv osv..
og som leder er det vigtigt man kan følge op på hver især bruger der er aktive, eller ej..
 

Eragon

Well-Known Member
Galadan du kunne forslå Elvenar teamet, at kikke over skulderen på The-West teamet, for jeg ved at man kan se om de spiller som man er i by med i The.West om de er aktive og hvor længe siden det er at de har været det..
 
Top