• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Min by er forsvundet??

DeletedUser121

Guest
Nu er det længe siden jeg sidst har været logget ind og kigget til min by. Her til aften da jeg loggede ind og valgte den verden jeg har spillet i før og har lavet en by, skulle jeg starte forfra.
Nogen der kan hjælpe så jeg kan få min by tilbage, det er et stort arbejde hvis man skal starte forfra bare fordi man ikke har været logget på i noget tid.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Nu kan jeg ikke svare på hvorfor den er væk. I hvert fald ikke hvis du var nået langt. Der har været noget oprydning på serverne og nystartede spillere der ikke var nået ret langt er blevet fjernet fra kortet, hvilket du kan se nogen har beklaget sig over.
Alternativt kan det være at du er oprettet på en anden server, som fx den engelske, og du kan se din konto der helt som den skal være.
Kan du ikke finde den på nogen måder så skriv evt til support ved at bruge tandhjulet i bunden til højre og vælg support. Så kan de kigge på sagen. Det er dog ingen garanti for at de kan hjælpe dig, men de kan måske opklare mysteriet for dig.
 
Top