• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Nabohjælpshytte

DeletedUser100

Guest
Det ville være rart om man havde en form for Nabohjælps-hytte i stil med håndværkerhytten, hvor nabohjælp kunne samles så man selv kunne bestemme hvornår og hvilke bygninger skal have hjælp fra.
Som jeg og mit broderskab spiller, så er min kulturbonus størst sådan ca når jeg går i seng til jeg kommer på igen næste morgen - altså spildt hjælp. :rolleyes:
Hvis man nu havde 12 timer fra hjælpen blev givet til man skulle placere den, så ville rigtigt mange mennesker få glæde af maksimal bonus i de timer de rent faktisk spiller. Det ville også hjælpe utroligt meget i forhold til ens håndværkere (Som Eragon påpegede i en anden tråd, så ville det være rart at kunne bestemme hvilke bygninger der skal nyde godt af håndværksboost, og hvilke der ikke skal) Denne løsning ville rulle begge ideer ind i én ;)

Så behøver man heller ikke bekymre sig om hvilke naboer der ønsker hjælp til dit fremfor dat - man kunne ovenikøbet lave en automatisk "Hjælp alle" knap, som også har været oppe at vende før. 3 ideer i én! :D:D:D
 

Eragon

Well-Known Member
En fin ide :)

Man kunne måske, i stedet for at indføre en ny bygning, så bare lave lidt om på vores rådhus eller håndværkerhytte, så man selv kunne gå ind og benytte den hjælp man havde brug for.

Håber snart at Innogames vil lade os få den fulde glæde af den hjælp vi giver til hinanden.
 

DeletedUser176

Guest
Enig.
Det er lidt surt at bruge nabohjælp til at opgrader en bolig fra lvl 3 til lvl 4.
 
Top