• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Ny Community Manager

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej allesammen!

Jeg vil blot kort introducere mig selv, da jeg i løbet af de næste 14 dage løbende vil overtage posten som Community Manager på det danske Elvenar.

Jeg er 33 år, bor i Århus og har spillet Elvenar siden Betaen blev offentlig. Jeg glæder mig til at udvikle vores spil og fællesskabet her på forum sammen med jer. Jeg er stadig ved at blive sat ind i alle værktøjerne som jeg skal bruge for at hjælpe jer med eventuelle problemer, så jeg håber på forståelse og tålmodighed her i starten, men jeg er sikker på at det på sigt bliver et spændende og givende samarbejde!

Med Venlig Hilsen

Galadan.
 

DeletedUser22

Guest
Hej allesammen!

Jeg glæder mig til at udvikle vores spil og fællesskabet her på forum sammen med jer. Jeg er stadig ved at blive sat ind i alle værktøjerne som jeg skal bruge for at hjælpe jer med eventuelle problemer, så jeg håber på forståelse og tålmodighed her i starten, men jeg er sikker på at det på sigt bliver et spændende og givende samarbejde!

Med Venlig Hilsen

Galadan.

Hej og velkommen.

Fint at du spiller på beta, da det er der tingene sker først, når der kommer nyt, og så er du evt. forberedt på at svare på spørgsmål om de nye ting der kommer med tiden.

Jeg vil her med give dig den første officielle opgave (når engang du er sat mere ind i tingene, og får tid) der er en del der har problemer med at melde sig til forum, så en post om hvordan man gør, ville nok være en god start til at få lidt flere her ind.

Jeg havde selv problemer med at kommer ind, efter jeg havde tilmeldt mig, indtil jeg fandt ud af at mit første login og tilmeldelse var via en Microsoft browser, og jeg kan kun logge ind med den, det kan være et problem der kun er på min comp, men jeg vil tro at det kan være sådan hos andre også.
Jeg spiller spillet på chrome, og hvis jeg går ind i forum den vej, så vil login ikke godtage mig.


Men igen, velkommen, og god vind til en ny opstart.

/Lozif
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej og velkommen.

Jeg vil her med give dig den første officielle opgave (når engang du er sat mere ind i tingene, og får tid) der er en del der har problemer med at melde sig til forum, så en post om hvordan man gør, ville nok være en god start til at få lidt flere her ind.

Jeg havde selv problemer med at kommer ind, efter jeg havde tilmeldt mig, indtil jeg fandt ud af at mit første login og tilmeldelse var via en Microsoft browser, og jeg kan kun logge ind med den, det kan være et problem der kun er på min comp, men jeg vil tro at det kan være sådan hos andre også.
Jeg spiller spillet på chrome, og hvis jeg går ind i forum den vej, så vil login ikke godtage mig.

/Lozif

Hej Lozif.

Tak for din velkomst og din rapport. Den skriver jeg fluks på to-do-listen. :)
 

DeletedUser66

Guest
Håber ikke at den nye Community Manager, bliver helt skræmt før Han / Hun. er kommet helt her ind.

Men der ligger vist en hel del arbejde for ude, så Han / Hun. skal nok løbe rimligt stærkt pt. der har jo samlet sig noget sammen. ser lidt ud efter at der ikke har været noget Community Manager. lige efter at vers. 0.30. er kommet her til den Danske serve.

men vil da også byde dig velkommen..
 

DeletedUser69

Guest
Velkommen til
Hvad med en ny tv reklame i Danmark om spillet så vi kan få naboer tilbage igen hurtigt .da der vist ikke er nogen at tage af .eller nye der kommer til.o_Oo_O Bulk
 
Senest redigeret af en moderator:

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Tak for velkomsterne. :)

Mht til tv-reklame er det desværre ikke min afdeling, men jeg vender den gerne med mine overordnede. :)
 

DeletedUser

Guest
Velkommen til Galadan :) Hvor er det dejligt, at du er her - jeg er sikker på, at det bliver en success for alle, at du træder til :cool:

Jeg vil gerne takke farvel for denne gang og ønske jer alle en fantastisk tid i Elvenar - samt en glædelig jul og et godt nytår!

Mange hilsner
Lykke
 
Top