• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Ny i Elververden

DeletedUser282

Guest
Hej allesammen !
Jeg er helt ny i Elvenars verden... også helt ny i denne slags spil - så ingen foruddannede idéer om, hvordan et spil skal/bør være, så jeg tager det bare som det kommer :)
Det er et æstetisk behageligt spil, med dejlige farver og fine detaljer.
Er ikke nogen taktiker, så det bliver spændende, om jeg kan finde ud af spillet på sigt. Er endnu for lille til ikke at få lammetæv, uanset hvem jeg prøver at kæmpe med... kan ligefrem høre dem grine højt efter sidste sviende nederlag, ha-ha :p Så jeg forhandler bare og håber på bedre tider.
Jeg har fået mig en mentor herinde og det syntes jeg var ovenud positivt ! Hvis i ikke allerede har sådan en "service" til de nye, burde det eksistere - man føler sig som en heldig kartoffel og har derfor mere blod på tanden til at fortsætte :D
 
Senest redigeret af en moderator:

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Velkommen til!

Dejligt at høre nogen har overskud og lyst til at agere mentor for dig. :)
 

Skolehaven

Well-Known Member
Velkommen til :) Du skal altid være velkommen til at spørge her på forum eller i spillet :) De fleste er flinke mennesker som gerne vil hjælpe hvis du spørger eller ved hvem du eller hvor du skal stille dit spørgsmål :)
 

DeletedUser37

Guest
Jeg er heller ikke den store taktiker, så os er der skam plads til :D
Hvis jeg begynder at være i underskud af f.eks. forsyninger, opgraderer jeg lidt der. Er jeg i underskud af mønter, opgraderer jeg lidt huse, osv. Sådan lidt som det kommer hen ad vejen :)

Og så er der jo ingen regler for hvordan man "bør" gøre, da man sagtens kan tage det i sit eget tempo :D
 

Silvertoe

Member
Hej allesammen !
Jeg er helt ny i Elvenars verden... også helt ny i denne slags spil - så ingen foruddannede idéer om, hvordan et spil skal/bør være, så jeg tager det bare som det kommer :)
Det er et æstetisk behageligt spil, med dejlige farver og fine detaljer.
Er ikke nogen taktiker, så det bliver spændende, om jeg kan finde ud af spillet på sigt. Er endnu for lille til ikke at få lammetæv, uanset hvem jeg prøver at kæmpe med... kan ligefrem høre dem grine højt efter sidste sviende nederlag, ha-ha :p Så jeg forhandler bare og håber på bedre tider.
Jeg har fået mig en mentor herinde og det syntes jeg var ovenud positivt ! Hvis i ikke allerede har sådan en "service" til de nye, burde det eksistere - man føler sig som en heldig kartoffel og har derfor mere blod på tanden til at fortsætte :D
Det lyder fedt med en mentor - det kunne jeg godt bruge for at tænke lidt mere strategisk! Lige nu handler jeg til højre og venstre uden at have check på særlig meget :)
 

Eragon

Well-Known Member
Silvertoe du er velkommen til at skrive til mig inde i spillet, så skal jeg hjælpe dig så godt jeg kan :)
 
Top