• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Ny velsignelse

Eragon

Well-Known Member
I dag modtog jeg en ny velsignelse, desværre var jeg lidt for hurtig til bare at klikke OK, så jeg nåede ikke at læse hvad der var skrevet, og der er ikke kommet nogen information om den på "trut-hornet"...

Denne nye velsignelse "Portalprofit 25%" er det denne ene gang og så er det slut, eller vil det være en som man kan vinde i turnering, eventyr eller måske i nabohjælp-kisterne..?
 

Tordhrano

Active Member
Jeg har også fået meddelelse om at jeg skulle have modtaget en "Portalprofit 25%" - men den optræder ikke i mit lager.
Er det en fejl at den ikke er i lageret eller at vi har set beskeden?
 

DeletedUser

Guest
Godmorgen

Der skulle gerne være kommet besked om den nye formular, i form af noget der kan minde om et diamant reklanme skilt :)

Jeg ved ikke noget konkret om, hvor vidt vi ser flere af dem, men jeg løber gerne på den så vi kan blive klogere :)

Jeg har også fået meddelelse om at jeg skulle have modtaget en "Portalprofit 25%" - men den optræder ikke i mit lager.
Er det en fejl at den ikke er i lageret eller at vi har set beskeden?

Den bør være der @Tordhrano :) den ser ud som på billedet nedenfor :) og med et hurtigt kig i "skabet", ser det ud som om den ligger fint med dine andre velsignelser :)
upload_2018-9-25_6-3-25.png
 

Eragon

Well-Known Member
Khatar jeg er rigtig glad for at du gider at gøre så meget for os :)
os så kan jeg godt lide din humor
Godmorgen

med et hurtigt kig i "skabet", ser det ud som om den ligger fint med dine andre velsignelser :)

Det vil være en rigtig dejlig velsignelse at kunne vinde / kæmpe sig til, så jeg håber da at det er en som vi kommer til at se mere til :)
 

DeletedUser367

Guest
Der er en lille introduktionsvideo til den på Elvenars FB side: https://www.facebook.com/elvenar/

Her står der i den lille tekstblok til sidst at den kan vindes i den kommende event. Og det må vel så være den kommende Harvest Festival, der menes.
 

DeletedUser

Guest
Tusinde tak @Hyrdinden :)

Du nåede at komme med svar før mig :)

Og tak for rosen @Eragon , jeg vil fortsat bestræbe mig på at svare så hurtigt jeg kan, og løbe på de spørgsmål der må komme :)
 
Top