• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Nye "underlige" naboer

Silvertoe

Member
Jeg - og flere andre i mit broderskab har oplevet, at der er kommet en større mængde pseudo-naboer, som er tilkendegivet som: "3xbogstav3xtal2xbogstav" som: Zdb723ub - eller Meq668yg.
Hvad er det for nogle? Deres konfiguration er nogenlunde ens! Er det en erstatning for gamle udgåede spillere (således at provinskortet ikke skal være tomt) - eller hvad drejer det sig om?
Vi har alt fra 3 - 15 i vores broderskab på vores provinskort.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Det er på grund af appen der er lanceret i dag :) Der er en spil nu funktion som giver dig mulighed for at registrere dig og vælge et bruger navn i dine opgaver i stedet for som vi andre browser brugere gør.... Så de er udtryk for spillets autogenerede navne for nye app konti.
 

Silvertoe

Member
Det er på grund af appen der er lanceret i dag :) Der er en spil nu funktion som giver dig mulighed for at registrere dig og vælge et bruger navn i dine opgaver i stedet for som vi andre browser brugere gør.... Så de er udtryk for spillets autogenerede navne for nye app konti.
Hm - det tror jeg nu nok ikke jeg forstår!
 
Top