• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Nyt BE ? Nyt kap

Darla

Active Member
92491846_1311608542370078_3240324362636623872_n.jpg93109075_1311765569021042_8778586374732251136_n.jpg

Er jeg den eneste der syntes det er alt alt alt for tidligt med et nyt BE ???? (annonceret på Beta.. billeder lånt fra facebook)

Skal godt være nogle gode præmier før jeg orker det igen.. man får slet ingen pauser til at udvikle ens by..ens gæste race må altid vente...

Syntes dog det er fantastisk der kommer et nyt kapitel til dem der er igennem spillet..tror det kan give fornyet energi til mange spillere.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg syntes det nye kapitel er spændende, men jeg orker ikke at skulle holde speederen i bund hele tiden med begivenheder og eventyr... Så jeg er for længst gået over til bare at have halv gas og så når jeg det jeg når ;)
 

Sputnik

Active Member
Jeg syntes det nye kapitel er spændende, men jeg orker ikke at skulle holde speederen i bund hele tiden med begivenheder og eventyr... Så jeg er for længst gået over til bare at have halv gas og så når jeg det jeg når ;)


Jeg vil sige det samme med et + .
Det er dejligt at der ikke gik 9 måneder denne gang og at det kommer frem før man står og har ventet ½ år for en lukket dør.
Jeg har taget det roligt og er glad for at 15 sæson ikke var lige så nemt som 14 som var ubetænktsomt let og hurtig.
Dog er jeg kun 3 opfind fra at stå ved porten men gider ikke benytte alle de portalprofit for at komme frem.
.
.
 

Eltina

Active Member
@Darla jeg er på Beta og på deres forum er der mange som brokker sig over at BE kommer med for kort tid imellem.
Så jeg vil holde øje med om der ændres i intervallet.
Denne gang synes beta brugerne at det er dårlig plan at ny race tirsdag og i dag eventyr.
Broderskab Eventyret er med det samme som sidst dog med færre emblemer.
 

Darla

Active Member
Personligt syntes jeg der er alt for kort imellem.. fordi man ikke får tid til at udvikle byen,, pladsen skal altid bruges til events om det er det ene eller det andet.. kan næsten ikke få opgraderet bygninger for enten skal varerne bruges til tunneringer eller så skal alle værksteder bruges og kan heller ikke opgraders. Jeg er ny spiller , min største by er kun kap 6 så derfor vil jeg jo bare gerne udvikles.. på den anden side vil jeg gerne hjælpe mit BS og tilsidde sætter derfor ofte egne behov.. det er self et valg man tager...som er ens eget.
 

Sputnik

Active Member
Personligt syntes jeg der er alt for kort imellem.. fordi man ikke får tid til at udvikle byen,, pladsen skal altid bruges til events om det er det ene eller det andet.. kan næsten ikke få opgraderet bygninger for enten skal varerne bruges til tunneringer eller så skal alle værksteder bruges og kan heller ikke opgraders. Jeg er ny spiller , min største by er kun kap 6 så derfor vil jeg jo bare gerne udvikles.. på den anden side vil jeg gerne hjælpe mit BS og tilsidde sætter derfor ofte egne behov.. det er self et valg man tager...som er ens eget.


Starten går jo temmelig hurtig i dag. De første 7 sæson klares nu på 6 måneder.
(Det er der flere nye spillere jeg kender der har gjordt).
Det var ikke muligt på denne korte tid i starten. . .
I dag er der så utrolig mange forandringer som nye spillere har, som kan hjælpe dem.

@Darla
Jeg tror du skal tænke over at de næste sæson vil gå hurtigere end ca. 4½ år .. jeg ser kun at Elvenar udvidelser er meget langsom og langt bagud.
Først her for nylig fik vi mulighed for at udvide vores verden yderligere , men får stadig ikke nogen by-udvidelse for det.

Nye spillere skal blot finde de gamle spillere der har spillet siden starten og som hovedsagelig ønsker at hjælpe andre og ikke arbejder konstant på at bevise for alle andre at de er bedre end alle andre.

Jeg vil mene at nye spillere kun bør gå op i den type EVENT som kører nu og ikke Klan--event da de ikke har brugbare gevinster for mindre profiler. (præmier er altid nul og niks i værdi)
Private EVENT såsom denne Påske-event giver fornuftige EVENT-bygninger som kan skiftes hver gang der kommer en ny Privat-event og det sker flere gange årligt.
Der er ikke 1 kultur bygning under *Bygninger / Kulturbygninger*
som har mulighed for at give samme mængde kultur pr. lod. som selv den dårligste *event-bygning*
Selv dem der betales BLÅ Diamanter for kan yde det samme som en EVENT-bygning i godt *medium* klasse.

Selv om der for nogle dage siden stod en og påstod at en bolig er bedre end en event-bygning
som yder ca. +50% flere beboer +18.000 + + kultur ,
vil det aldrig kunne lade sig gøre at finde 1 seriøs Elvenar spiller der giver den enlige spiller ret.

.
.
 
Top