• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Nyt fra Elvenar. Hvad tror I det er?

Skolehaven

Well-Known Member
Hej alle

Jeg har lige set dette klare billede på Elvenars facebook side :)

Nytfraelvenar.jpg


Hvad tror I det er?
 

DeletedUser218

Guest
Træerne ligner meget skov elver stil, og kan også finde Skytshelgenen Marlo på billedet, som også er der fra. I toppen til højre, kan man se en bygning ,som er en kombi af Vagttårnets ruiner og Det høje folks troner … har ingen ide om hvad det skal bruges til :)
 

Eragon

Well-Known Member
Kunne være fedt, hvis det er et nyt område som vi kan udforske og erobre og så bosætte :)
 

DeletedUser286

Guest
Det ligner lidt et juletræ o_O
Måske et nyt Jule event... Eller noget ;-)
 

DeletedUser277

Guest
Hmmm det kunne godt minde lidt om den klan event der er i Forge of Empires. Enkeltpersoner kæmper mod en hær og så er der en premie til hver enkelt for hvert enkelt vundne slag... Den enkelte samler også point som så går i broderskabets kasse osv
Bare et vildt gæt :)
 

DeletedUser367

Guest
Du har ret - det kunne det faktisk godt. Men lige netop klanekspeditioner svarer vel mere eller mindre til vores turneringer. Jeg har en smule svært ved at se hvordan det overføres direkte, fx har broderskaber i Elvenar jo ingen 'klan' point eller lagre. Men spændende er det - glæder mig vildt til at se hvad de har fundet på.
 

Eragon

Well-Known Member
Det kunne da være en super udvikling, hvis det er et område, som vi i fællesskab skal besejrer i broderskabet, og så kunne samle byggematerialer til at bygge lager og andre fælles bygninger :)
 

DeletedUser277

Guest
Får jeg en premie for næsten at have gættet rigtigt Skolehaven ? ;)
 
Top